Vähän on jo playoffs-tuntua pelissä ja tuomarilinjassa, olisi kiva jos olisi parhaat mahdolliset kehissä kummallakin jengillä.Tää on ensimmäinen peli jossa pelataan kuin playoffeissa ja samalla meidän pakkeina pelaavat pelaajat ovat omassa päässä aika vietävänä. Toisessa maalissa voi vaan miettiä missä Sakke oli. Tai tiedän mä missä se oli mutta miksei se ollut lähelläkään sitä missä Bryggman oli. Brygge tajusi heti itsekin että olisi pitänyt pelata toisin se mutta nyt meni näin.
Gustafsson otti monta hyvää peittoa mutta ekassa maalissa oli oudossa asennossa kyllä, toinen maali hyppäsi mun mielestä Mäntykiven jalasta, mailan varresta tai jostain patjan yli, siinä oli ihan ok mukana tilanteessa.
Bryggman oli meiltä se jonka piikkiin voi Ipan toista maalia laittaaGustafsson otti monta hyvää peittoa mutta ekassa maalissa oli oudossa asennossa kyllä, toinen maali hyppäsi mun mielestä Mäntykiven jalasta, mailan varresta tai jostain patjan yli, siinä oli ihan ok mukana tilanteessa.
Kyllä ihmettelen että Kokko istuu penkilläEi vaan riitä Gussella
Ei kyl riitä koko joukkueella tänääEi vaan riitä Gussella
Joo ei riitä Gussella kun neljän miehen maski edessä.Ei vaan riitä Gussella
Olin tätä mieltä jo Jyppi pelissä ja ainoona oppositiossa. Nyt alkaneet muutkin heräämään.Ei vaan riitä Gussella