Peliesitykset ja suoritukset 2023–2024

  • 800 490
  • 17 174

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Eipä noi aloituksetkaan oikein sujunut, paska erä kyllä.
 

Veath_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Palstan negatiivisuus kerho koossa taas.. kyllä mekin paikoille päästään ja en mä nää tätä että ollaan ihan telineissä. Tunnelma vaan lässähti jo ennen tokaa maalia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lyhyt yhteenveto ekasta erästä. Ilves selvästi pirteämmin peliin. Antavat myös ekstrapainetta kapeaan pakistoon. Ilveksen kaltaista joukkuetta vastaan toi vajavaisuus ei voi olla näkymättä.

Se on vasta 0-2 mutta kauheasti enempää ei voi vastustajalle antaa eteen tekemättä itse ensin
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
On kyllä iso ero puolustajissa yhen erän perusteella... muuten ihan semi tasaista, vaikka tulos ei.
 

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Bangkok United F.C
Kakkos erään nyt mökki haltuun ja kiri käyntiin apinanraivolla!!! Sielä on täys halli tullu kattomaa jumalauta!!!!
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Paska erähän tuo oli, mutta se oli enimmäkseen Ilveksen hyvyyttä.

Tokaan erään nyt kirivaihe päälle ja tehdään tästä uusi peli.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Tää on ensimmäinen peli jossa pelataan kuin playoffeissa ja samalla meidän pakkeina pelaavat pelaajat ovat omassa päässä aika vietävänä. Toisessa maalissa voi vaan miettiä missä Sakke oli. Tai tiedän mä missä se oli mutta miksei se ollut lähelläkään sitä missä Bryggman oli. Brygge tajusi heti itsekin että olisi pitänyt pelata toisin se mutta nyt meni näin.

Gustafsson otti monta hyvää peittoa mutta ekassa maalissa oli oudossa asennossa kyllä, toinen maali hyppäsi mun mielestä Mäntykiven jalasta, mailan varresta tai jostain patjan yli, siinä oli ihan ok mukana tilanteessa.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Tää on ensimmäinen peli jossa pelataan kuin playoffeissa ja samalla meidän pakkeina pelaavat pelaajat ovat omassa päässä aika vietävänä. Toisessa maalissa voi vaan miettiä missä Sakke oli. Tai tiedän mä missä se oli mutta miksei se ollut lähelläkään sitä missä Bryggman oli. Brygge tajusi heti itsekin että olisi pitänyt pelata toisin se mutta nyt meni näin.

Gustafsson otti monta hyvää peittoa mutta ekassa maalissa oli oudossa asennossa kyllä, toinen maali hyppäsi mun mielestä Mäntykiven jalasta, mailan varresta tai jostain patjan yli, siinä oli ihan ok mukana tilanteessa.
Vähän on jo playoffs-tuntua pelissä ja tuomarilinjassa, olisi kiva jos olisi parhaat mahdolliset kehissä kummallakin jengillä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Gustafsson otti monta hyvää peittoa mutta ekassa maalissa oli oudossa asennossa kyllä, toinen maali hyppäsi mun mielestä Mäntykiven jalasta, mailan varresta tai jostain patjan yli, siinä oli ihan ok mukana tilanteessa.
Bryggman oli meiltä se jonka piikkiin voi Ipan toista maalia laittaa
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Yks isoimpia ongelmia Tukiaisen pelissä on se, että yksikään liigan maalivahtivalmentaja tai maalivahti ei usko hänen syöttävän kiekkoa 2 vs 1 tilanteessa.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Slovakia vs Saksa
  • 1.95
  • 4.20
  • 3.10
Sveitsi vs Norja
  • 1.16
  • 7.50
  • 13.00
Ruotsi vs USA
  • 2.46
  • 4.40
  • 2.34
Tshekki vs Suomi
  • 2.66
  • 4.20
  • 2.36
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös