Kiiskinen on vieläkin melkoinen raakile, ja se näkyy vaan eipä tuolla ikääkään vielä hirveästi oleMitä tekee Kiiskinen vasemman b-pisteen kaarella tossa tilanteessa, jos on oikee laita?
No eihän tämä taida palvella edes kovin laajalti Pelicansin kannattajiakaan. Ainakaan itse en erityisesti nauti vaikka meillä nuoremmat tietysti tykkäävät.Ei ole.
Tälläinen peli ei palvele kumpaakaan joukkuetta, puhumattakaan liigan tai lajin uskottavuudesta. En todellakaan haluaisi nähdä tällaista.
Ainoa mikä nyt kiinnostaa on että meneekö kymppi rikki, muuten ei kyllä pahemmin.No eihän tämä taida palvella edes kovin laajalti Pelicansin kannattajiakaan. Ainakaan itse en erityisesti nauti vaikka meillä nuoremmat tietysti tykkäävät.
Olet tässä asiassa täysin oikeassa, mutta tuo ei nyt välttämättä ollut pointtini tässä.Ei ole.
Tälläinen peli ei palvele kumpaakaan joukkuetta, puhumattakaan liigan tai lajin uskottavuudesta. En todellakaan haluaisi nähdä tällaista.
90 luvun alussa kaahasin Lahdesta Jyväskylään Reippaan peliä katsomaan. Myöhästyin pelin alusta, mutta nautin pelistä: Jyppi voitti silloin 16-1. Nolotti.Olen istunut jokaisessa Reipas Lahden kotipelissä (ja myös vieraspeleissä tuli käytyä…), kun joukkue saalisti 6 voittoa koko kaudella. Osaan samaistua Saipa-fanien tuskaan.
Juu, ei tarvi hammas irvessä vääntää vikaa, mutta eipä pitäisi alkaa ihan täysin höntsäilemään.Päästetty maali oli täysi Kiiskisen ”ansiota” . Aivan junnupeliä häneltä. Nyt pitäisi pysytä pitämään tempo kolmannessa erässä, jotta ei ajauduta hyvänolontunteeseen. Ei niinkään tätä peliä ajatellen, vaan kyse on torstain pelistä. Jos rytmi katoaa nyt, mentaalisesti on vaikea saada se torstain peliin muutettua. Olemme nähneet sen monta kertaa aiemmin.
Noh mielestäni 0-0 nyhjäys on paljon pahempi olla paikan päällä katsomassa, varsinkin jos 2 metrin syötöt menee metrin ohi.Kyllä harmittais jos olis tällaisesta pelistä maksanut parin kympin lipun paikan päälle. Oli sitten kumman puolella hyvänsä. Ei palvele tällainen ketään ja vielä lisää yritetään liigaan joukkueita saada.
Sille hyvä antaa myös pelituntumaa. Edellisestä pelistä aikaa.Johan ollut Salminen kerrankin hyvä tänään
Jos olisi viikonloppu ja pari kaljaa alla, olisin ihan varmasti nukahtanut jo.Tän on oltava turhimpia kiekkoeriä, joita oon eläessäni nähnyt