Ensiksi mainittua, tietenkin.Lisää tuhnuilua vai pukukoppimaali?
Just olin samaa laittamassa et Porissa ei taideta ymmärtää et jos maila osuu kypärään, ni se on korkea maila :DMitä ne tuolla protestoi, ei varmaan mailansaatto toimi puolustuksena jos et edes osu kiekkoon ja vetäset jotain nassuun :D
Tänne näyttää ihan siltä että peliä pelataan aina suorilla jaloilla seisovan Kralin kautta.Nyt vois ylivoimaa pelata jonkun muun kuin seisovan Laschin kautta.
Kyse ei ollut siitä, että osui kypärään, vaan siitä että kyseessä oli saatto.Just olin samaa laittamassa et Porissa ei taideta ymmärtää et jos maila osuu kypärään, ni se on korkea maila :D
Maalaisjärki ainakin sanoisi että ei toimisi mikään laukauksensaatto puolustuksena jos et edes osu kiekkoon, mutta enpä tiedä tarkalleen miten sääntökirjan mukaan tuo pitäisi tulkita, itselle ainakin aivan päivänselvä jäähy.Kyse ei ollut siitä, että osui kypärään, vaan siitä että kyseessä oli saatto.
Kiekko ei tosin liikahtanut juuri mihinkään, niin joku asiantuntija sen tietää kuuluuko siitä tulla jäähy vai ei.
Se siitä. Toivotaan jännittävää kolmatta erää!
Riihinen itse käänsi selän. Puhdas taklaus missä epäonnisesti Riihisen polvi ilmeisesti kolahti laitaan.Mikä toi homma on, et ajellaan täyttä selkään Riihistä ja tuomarit tyrkyttää vaan ässille hanuria? No nyt Riihisestäkin loukki?
Okei, kiitos tarkennuksesta. Ihan ei auennut itselle et mitä siellä mylvitään.Kyse ei ollut siitä, että osui kypärään, vaan siitä että kyseessä oli saatto.
Kiekko ei tosin liikahtanut juuri mihinkään, niin joku asiantuntija sen tietää kuuluuko siitä tulla jäähy vai ei.
Se siitä. Toivotaan jännittävää kolmatta erää!