Peliesitykset ja suoritukset 2023–2024

• 874 782
  • 17 164

MrTriangle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lueskelin tässä huvikseen Hölön kenkimisketjua. Ollaan oltu synkissä vesissä :D

Sen verran nostan erinomaista itseäni esille, että muistan kyllä syksyllä todenneeni ystävälleni että kyllä se tällä nipulla vielä kasaan parsiintuu. Koen nyt tämän myötä oikeudekseni tuntea paremmuutta

Ei vaan, valitettavan vähän on tullut pelejä nähtyä, mutta tässä haisee vahvasti se miten syksyllä on opeteltu; paljon uusia jätkiä etenkin kärkipäässä, kylkeen chl-sekoilua ja pannukakku valmis. Kovin usein, kovin hätäisesti pääkoutsi saa kenkää - vaan kerrankin voidaan sanoa että Lahes oltiin viisaampia ja luotettiin vielä tähän prosessiin. Nyt nautitaan hedelmiä.

Tämän päivän peli tosiaan yksi harvoista joita tällä kaudella nähnyt. Ja eihän turkulaisilla ole ollut palaa. Toria varaukseen!

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Lueskelin tässä huvikseen Hölön kenkimisketjua. Ollaan oltu synkissä vesissä :D

Sen verran nostan erinomaista itseäni esille, että muistan kyllä syksyllä todenneeni ystävälleni että kyllä se tällä nipulla vielä kasaan parsiintuu. Koen nyt tämän myötä oikeudekseni tuntea paremmuutta

Ei vaan, valitettavan vähän on tullut pelejä nähtyä, mutta tässä haisee vahvasti se miten syksyllä on opeteltu; paljon uusia jätkiä etenkin kärkipäässä, kylkeen chl-sekoilua ja pannukakku valmis. Kovin usein, kovin hätäisesti pääkoutsi saa kenkää - vaan kerrankin voidaan sanoa että Lahes oltiin viisaampia ja luotettiin vielä tähän prosessiin. Nyt nautitaan hedelmiä.

Tämän päivän peli tosiaan yksi harvoista joita tällä kaudella nähnyt. Ja eihän turkulaisilla ole ollut palaa. Toria varaukseen!
Itse sanoin että jottai tarttis tehrä ja olin kyllä Hölölle antamassa fuduja itse, onpa hienoa olla väärässä.

Olipahan peli, ensimmäisen erän jälkeen Tepsillä ei mitään saumoja, aivan miehet vastaan pojat.

Voittoputki jatkuu, let's fucking go!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy