Tänne kelpaisi nähdä Salmista jopa viivassa, kun noita laadukkaita vaihtoehtoja ei liiemmälti ole.Harvemmin tulee sanottua mutta tasoon nähden oikein mallikas peli Salmiselta. Ei turhia sähläyksiä ja hyvää kiekon maalille toimittamista.
Sori mut pakko laittaa vastapalloon et luettele mulle kolme katsomon selostajaa, jotka EI SEKOILE ollenkaan. Odotan innolla vastausta.Mertsin selostuksesta jos löytää jotain positiivista näissä liigapeleissä, niin on täytynyt turtua jotenkin.
Ollut aikanaan oikein hyvä leijona-selostaja, mutta nykyään sekoilee ihan helvetisti, ja joka pelissä.
Ili Varmavuo. The one and only.Sori mut pakko laittaa vastapalloon et luettele mulle kolme katsomon selostajaa, jotka EI SEKOILE ollenkaan. Odotan innolla vastausta.
Tämän allekirjoitan. Harmi kun ei ole saatavilla pelsun vieraspeleihin katsomoon!Ili Varmavuo. The one and only.
Sori mut pakko laittaa vastapalloon et luettele mulle kolme katsomon selostajaa, jotka EI SEKOILE ollenkaan. Odotan innolla vastausta.
Saukkonen on kyllä vielä enemmän kujalla ja siihen päälle ihan helvetin ärsyttävä. Bonuspiste vielä pelsujen vihaamisesta, yököttävä selostaja, joka voisi siirtyä oranssin takkinsa kanssa eläkkeelle.
Antsa tekee virheitä, mutta jotenkin niitä on oppinut suodattamaan.
Mertsi = King. Jos poistuu niin tilaus pakettiin!
Mun parhaiden listalla kärjessä on Jani Alkio. Neutraali, osaa eläytyä matseihin ja pysyy kartalla pelin tapahtumista aika hyvin. Kakkosena Mertsi. Joo välillä menee nimet sekasin ja huulenheitot ei osu aina lankulle, mutta kyllä sitä mielellään kuuntelee matsit mertsin selostuksella. Voi toki johtua siitä, että se selostaa turkoosien lasien läpi.Verrattuna Mertarantaan?
Mika Saukkonen heti hyvänä kakkosena, eikä silti lähelläkään.
Jokunen tekee virheen, koko Suomen Antsa jokusen joka toisessa vaihdossa.
Makuasioista sanos. Mutta kuten ennenkin olen sanonut, niin en kyllä pidä juuri ketään selostajana juuri minään, jos asiavirheitä ja turhia pikkuknoppeja haluaa välttää. Yhtä kuraa ne sillä saralla tahtoo olla kaikki.Kuuntelen myös mielelläni Mertsiä. Virheitä oppii suodattamaan. Top 3 selostajat omasta mielestä Sorjonen, Jantta sekä Mertsi (ei järjestyksessä). Onnekkaita olemme siinä että O.Saari ei selosta liiga pelejä. Offtopiciksi meni.
Samat sanat, ihan ok selostaja, on niitä paljon huonompiakin ja se on kuulijan korvassa vetääkö ns. kotiinMikä siinä Mertsissä niin vituttaa?
Todella monella tuntuu olevan joku muotivillitys vihata Mertsiä, vaikka kyseessä on kuitenki äärettömän lahjakas selostajalegenda.
Ei mitään valittamista kaverin työstä.
Mä diggaan ite tuosta Erosesta ja ÄrjeestäNimiä en osaa sanoa, mutta ne muutama Keski-Suomen lahja kiekkoilulle, jotka selostavat lähinnä Jyp, KalPa ja Jukuri pelejä, on kaikki täysin kestämättömiä tapauksia.
Seuraavana Mertaranta, jonka Pelicans puolueellisuutta ei kestä kuunnella, kun objektivismin hakukin on niin pakotettua. Saukkonen sen sijaan tuntuu nykyisin varsin neutraalilta, ollen koomisuudessaan jopa ihan hauskakin tapaus.
Selkeästi osaavia ja miellyttäviä selostajia on ainakin Alkio sekä Waheeb.
Jatkoaika saa ostaa uudet serverit jos ketjut tukkiutuu niin helposti...Ööööööö...
Oisko jotain muuta hollia jauhaa näistä selostajista ja kunkin nimimerkin mieltymyksistä em. Asian suhteen?
Ketju käsittelee kuitenkin Pelicansin pelisuoritteita...
Kiitos!
No ei ookkaan niin siks vituttaakin, kun pelikitkuissaan tulee tänne lukemaan josko jollain olisi peliesityksistä jotain sanottavaa niin Saukkonen ja Mertarantahan ne tänkin ketjun valtaa..Jatkoaika saa ostaa uudet serverit jos ketjut tukkiutuu niin helposti...
Ei meil oo pelii käynnissä hei! :)