Jep. Onneksi suunnitelma on se että vuoden päästä Jasse on selkeä ykkönen ja siihen tulee joku nuori/potentiaalinen kaveriksi pelien mennessä noin 45-15 Jasselle. Tällainen taktiikka sielä taustalla piilee, toki voi olla että Jasse jo nyt on ykkönen mahdollisiin playoffeihin lähdettäessä, mutta ainakin on turvallinen tandem jos tilanne sitä vaatii. Ennakkoon nyt on todella tasainen kaksikko tolppien välissä mikä on mahtavaa kilpailun kannalta.Ainakin yksi toinen seura oli hajulla Jassen potentiaalista, kun kova kiinnostus oli miestä kohtaan vuosi sitten. Onneksi viihtyy täällä ja ainakin vielä on pitänyt Lahtea parhaimpana paikkana kehityksen kannalta.
Kiva nähdä Enlund pelaamassa. Tuo ykköskenttä on kyl kova. Ois kiva nähdä Persson myös tositoimissa.Kokoonpanot on julkaistu illan otteluun, aiemmista tiedoista poiketen myös Carlsson on mukana.
Jääkiekon SM-liiga – Liiga.fi
Reaaliaikainen otteluseuranta, tilastot, tulokset, otteluohjelma, uutiset - löydät parhaat jääkiekkosisällöt Liiga.fi -sivustolta!liiga.fi
Viihdyttävä selostaja teillä. Yhtään ei oo värilasit päässä. Jasekin Lukas, Smejkalin Jiri, Kotkansalon Kasperi ja ketä meitä siellä oli. Hauskaa kuunneltavaa.
Itse erä oli aika tasainen. Molemmilla pyörityksensä. Maalivahdit ja pakistot on kyllä kovaa tasoa. Siksi ei maaleja vaan tule.
Sai kiekon vapaalle takakulmalle ja siit pisteli sisään. On Hifkillä pari muutakin vaarrallista paikkaa ollut.Millanen maali?
Oikeesti? Harkkapelissä? Huh...Raskilla keitti yli ja vihellyksen jälkeen kävi päälle. Pihalle lens!
Eihän lentänyt ainakaan kuulutuksen mukaan.Raskilla keitti yli ja vihellyksen jälkeen kävi päälle. Pihalle lens!
Edit: olikin Melart miten mä näin sokee olin
Oikeesti? Harkkapelissä? Huh...
Ymmärrettävää kun veljensä varjossa peräkamaripoikana on koko uransa ollut.Raskilla keitti yli ja vihellyksen jälkeen kävi päälle. Pihalle lens!
Mitä sielä tapahtu? Avaatko vähän enemmän?Raskilla keitti yli ja vihellyksen jälkeen kävi päälle. Pihalle lens!
Ja jos oikein näin niin huitas vielä tilanteen jälkeen nilkoille.Kaverin seurannan mukaan Hirvonen laukoi vihellyksen jälkeen kiekon Kiviharjun jaloille
Hirvonen laukoi hieman summerin jälkeen Kiviharjua nilkkaan. Siitä sitten pienet keskustelut ja hieman tunnetta harkkapeliin.Mitä sielä tapahtu? Avaatko vähän enemmän?
Sytyn! Siinä on HIFK:n näköinen kapteeni.Hirvonen laukoi hieman summerin jälkeen Kiviharjua nilkkaan. Siitä sitten pienet keskustelut ja hieman tunnetta harkkapeliin.
Rask kävi vissiin tuossa vähän koputtelemassa jonka jälkeen Melart tuli vääntämään Hirvosen jäihin