Peliesitykset ja suoritukset 2023–2024

  • 809 755
  • 17 174

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ihan mukiinmenevää peliä alkaa olemaan viisikoilla. Hyvä kausi tästä tulee. Ottaen vielä huomioon esim carlssonin saikku ja jordankaan ei tänään kokoonpanossa
 

Topmachine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko mielestäsi vastustajaa päähän taklaaminen kyynerpäällä ok? Uusinnasta näkyi selvästi kuinka åsten veti Jämseniä päähän?
Näin tämänkin tilanteen television ruudulta ja edelleenkään en täysin ymmärrä että miten Jämseniä kolahti niin kovaa että nähtävästi joutui jättämään kentän. Mistään uusintojen kuvakulmasta ei näy mitään heilautusta tai vastaavaa ja kovin tälli näytti tulevan herrojen polviin... Åstenilla ei ole vauhtia yhtään ja näytti minun silmääni että valmistautui vain ottamaan törmäyksen vastaan ja kun Jämsen tekikin väistöliikkeen niin kolahti polvet yhteen ja kyllä se käsi siellä retkahti ja ilman still-kuvia näytti että varmaan se kyynärpää osui osittain päähän mutta kuten totesin niin itse yllätyin että Jämsen satutti siinä päätään... Ei se osuma niin kovalta näyttänyt enkä itse nähnyt siinä mitään tahallista hakua Åstenilta mutta klippikerho varmaan vielä tutkinee asian.
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Näin tämänkin tilanteen television ruudulta ja edelleenkään en täysin ymmärrä että miten Jämseniä kolahti niin kovaa että nähtävästi joutui jättämään kentän. Mistään uusintojen kuvakulmasta ei näy mitään heilautusta tai vastaavaa ja kovin tälli näytti tulevan herrojen polviin... Åstenilla ei ole vauhtia yhtään ja näytti minun silmääni että valmistautui vain ottamaan törmäyksen vastaan ja kun Jämsen tekikin väistöliikkeen niin kolahti polvet yhteen ja kyllä se käsi siellä retkahti ja ilman still-kuvia näytti että varmaan se olkapää osui osittain päähän mutta kuten totesin niin itse yllätyin että Jämsen satutti siinä päätään... Ei se osuma niin kovalta näyttänyt enkä itse nähnyt siinä mitään tahallista hakua Åstenilta mutta klippikerho varmaan vielä tutkinee asian.
Mitä ihmettä sä selität? Täysin selvä käden ojennus ja se osuu päähän. Kokeilaanko toisinpäin ja sit kysytään sun mielipide? Taitaa olla et tulis pelkkää uliuliulia. Onneks ootte aina helppo esikaupungin rottalauma ja lähette ilman lisäpistettä kotiin.

E: Kirjoitusvirheen korjaus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös