Eilisen Jorin temppujen jälkeen kyselen taas, että miksi se Tyrväinen hankittiin? Tämä siis vilpittömästi ihmetellen?
Eikö nämä pitänyt olla niitä, joissa Tyrväinen hoitaa tilit tasaiseksi?
En tiedä mitä tuo kuittivihko itse kunkin väkivaltafantasiassa meinaa, mutta kyllähän Lehterä erityiskohtelua kaukalossa sai. Jos taas olisi toivottu jotain päällekarkausta Tyrväisen toimesta niin itse otan ainakin mielummin nuo kolme pistettä. Varsin hyvin pärjättiin viime kaudellakin ilman tätä kuuluisaa kuittivihkoa. Nurmisen ja Matikaisen aikana nähtiin, miten hyvin kyseinen konsepti tuo kaukalossa menestystä.
Varmaan samanlaista kuittivihkoa kuin mitä se ihailtu Raato Summanen heilutteli Helsingin öisillä kaduilla baari-illan jälkeen silloin muutama vuosi sitten.En tiedä mitä tuo kuittivihko itse kunkin väkivaltafantasiassa meinaa
Mutta tapauksien vienti kurinpitoon maksaa, eikä Pelicansin kassassa ole ylimääräistä rahaa ...Varmaan samanlaista kuittivihkoa kuin mitä se ihailtu Raato Summanen heilutteli Helsingin öisillä kaduilla baari-illan jälkeen silloin muutama vuosi sitten.
Ikävää, että Hirvonen loukkaantui Lehterän pelatessa harmaalla alueella, mutta kyllähän joku nouto olisi ollut hyötysuhteessa täysin nolla. Lehterällä kun ei ole mitään syytä minkään Antti Tyrväisen kanssa lähteä painimaan.
Eniten ehkä ihmetyttää, että miksei Pelicans sitten ole vienyt tuota Hirvosen tilannetta videotuomarin tarkasteltavaksi, jos se kerta oli niin sääntöjen vastainen ja törkeä kuin nyt Hölökin on kommenteissaan antanut ymmärtää? Luulisi, että sinne oltaisiin väkisin lähdetty sitä viemään seuran toimesta.
Nyt kannattaisikin olla Jukureihin yhteydessä, joka on IFK:n seuraava vastustaja, että viekääpäs asiaa eteenpäin. Hehän siitä eniten hyötyisivät. Ei vaan taida heilläkään kassassa olla ylimääräistä moiseen. Lehterä oli selvästi laskelmoinut, että milloin perseaukisia seuroja vastassa et voi huoletta sikailla. Tästäkin syystä se oma kuittivihko olisi kovin tärkeä, loppuisi moinen laskelmointi.Mutta tapauksien vienti kurinpitoon maksaa, eikä Pelicansin kassassa ole ylimääräistä rahaa ...
Koitti vielä ite supermies-hyppyä irtokiekkoon, mutta ei ihan kerinnySiinä järjesti Lasch useamman huipputontin jälleen, mutta ei maistu.
Liigan surkein maalivahti ottaa pari gamesaveria, yllätys.