Peliesitykset ja suoritukset 2023–2024

  • 865 481
  • 17 164
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jotain sata sekuntia meni saada kuvio rauhoitettua ja sitten tommonen ratkaisu. Voi luoja.

Ja sitten Olkilta ISO torjunta!
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Kyllä se piriapina ihan ojensi käden suoraan Aatun päähän. Tollasille vitun rotille ei heru sääliä. Toivottavasti joku hakkaa sen paskaksi ja telakalle loppu kaudeksi. Vastustajan tahallisesta vahingoittamisesta sanoisin et täysin vapaata riistaa tollaset kusinaamat.
Nyt vähän jäitä hattuun.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Käsittämättömiä ratkaisuita puolustajilta tuossa YVssä oli jälleen kerran. Siellä oli ihan perustavanlaatuista sijoittumis ongelmaa ynnä muuta.
Huomaa kyllä, ettei tuolla ole luontaisia yv-pelaajia muita kuin Lasch. Lasch on ainoa kuka tuolla näyttää ymmärtävän ylivoimapelaamisesta jotain, ja muista näkee ettei ole aiemmin kovin paljoa ylivoimaa pelattu.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Siellä alkukaudesta katsottiin useata videota ja aikansa kun kelattiin, niin saatiin 5 minuuttia useammallekin Pelicansin pelaajalle.

Nyt kun Jori Lehterä estää kiekotonta ja tilttaa suoraan päähän, niin eihän sitä voi jaksaa kelailla. Tää on mun liiga, nää on mun tuomarit.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Siellä alkukaudesta katsottiin useata videota ja aikansa kun kelattiin, niin saatiin 5 minuuttia useammallekin Pelicansin pelaajalle.

Nyt kun Jori Lehterä estää kiekotonta ja tilttaa suoraan päähän, niin eihän sitä voi jaksaa kelailla. Tää on mun liiga, nää on mun tuomarit.
Auta armias jos se ois ollu Tyrväinen Lehterään, nii siellä ois 10 peliä kakkua samantien.
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Nyt vähän jäitä hattuun.
Eli sun mielestä on ihan sallittua randomisti huitoa muita kentällä päähän? Hyvällä säällä viel tupella?


Rotta, aina ollu rotta. Normaalisti en toivo kenellekään saikkua, mut rotat joutaisi saikulle.
Tähän huomio, etten myöskään omalta joukkueelta sulattaisi moista. Esim. Jasekin huitomiset tms.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Toiset erät ovat olleet todella hankalia joukkueelle. Jospa tänään rikottaisiin kirous.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös