Peliesitykset ja suoritukset 2023–2024

  • 824 263
  • 17 174

Vexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ens viikolla olis tuplasti turpaan, kun vastaan asettuu Pelicansiakin vähemmän pisteitä keränneet Kalpa ja Saipa...
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää,kenelle sen C:n antaisit muuten sitten? Ei sitä kapteenia ole aina valittu pisteentekijänä tai näytönantajana tuolla kentällä,vaan ihan muista syistä. Tosin olen myös kritisoinut muualla kyllä, että Roine ei ole pelannut todellakaan omalla tasollaan,mutta en sentäs natsoja veisi pois. Häntä puolustaakseni.

Roineen olisi itse tässä tilanteessa syytä tehdä eemelisuomet ja todeta, että nyt ei valitettavasti riitä näiden natsojen arvoisesti. Kyllä siellä on useita johtavia pelaajia, jotka voisivat ottaa leiviskän haltuun.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vähän alkaa kieltämättä huolestuttaa tämä meno, vaikka olen nousuun uskonutkin. Jotain tästä joukkueesta tuntuu puuttuvan - ainakin aloituksia vievä sentteri. Tänään en peliä näe, mutta eihän tuo vahvalta vaikuta.
 

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tänään ollut aivan helvetin heikko peli joka osa alueella. Luistin ei ole liikkunut, energisyys loistanut poissaolollaan ja ei ole kaikinpuolin ollenkaan saatu konetta käyntiin. Ei siis ihme että turpaan tuli taas. Todella tukkoisen oloista carlssonista lähtien.

Tärkeitä pisteitä nää olis ollu ottaa tänäänkin.
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Kiitos hei haistakaa nyt jo pitkä paska taas vitun velttoperseet. Olihan tässä jo usean pelin hyvä jakso, jolloin alkoi uskomaan tähän touhuun. Nyt on taas täyttä kurapaskaa koko touhu.
 

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vittu.. Yritin vielä katsella pelin loppuun asti mutta eihän tota enää voi katsella.

Ensviikolla 0 pistettä ja Niemelä voi lähteä toisen kaimansa Niemelän matkaan muualle
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Joko on erikoistilanneprosentit yhteensä jotain 80% luokkaa?

VET
KÄÄ
 

HENRIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat & HC Giants
Roineen olisi itse tässä tilanteessa syytä tehdä eemelisuomet ja todeta, että nyt ei valitettavasti riitä näiden natsojen arvoisesti. Kyllä siellä on useita johtavia pelaajia, jotka voisivat ottaa leiviskän haltuun.
Joo, mutta kenelle? Kuka tuolla näyttäny sen paremmin kuin roine, Lasch? Puolet peleistä pelin ulkopuolella ja muutama piste joskus pelissä? Itsekkun tosta jengistä en vielä ainakaan itse ole nähnyt yhtään semmosta kapteenin esimerkkiä näyttävää pelaajaa. Tosin nyt kyllä koko joukkue pelannut kuin 2.divarin karsinnoissa :D
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Harmi ettei meillä ole ketään nyrkkisankaria edes, voisi joku käydä tuota Hayesia vetämässä turpaan nyt kun ei ole mitään väliä.

Saisi edes jotain viihdearvoa.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Joo, mutta kenelle? Kuka tuolla näyttäny sen paremmin kuin roine, Lasch? Puolet peleistä pelin ulkopuolella ja muutama piste joskus pelissä? Itsekkun tosta jengistä en vielä ainakaan itse ole nähnyt yhtään semmosta kapteenin esimerkkiä näyttävää pelaajaa. Tosin nyt kyllä koko joukkue pelannut kuin 2.divarin karsinnoissa :D
Sakke on ikävästi sivussa. Siinä on ainakin yksi suuntaa näyttävä pelaaja vaikeina hetkinä.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Toivottavasti tänään saadaan kunnon turpasauna ja 10-1 tauluun.

Herätystä tässä tarvitaan, jos ilman asennetta kuvitellaan jostain pisteitä irtoavan.
Nyt on ollut alkukaudesta jo melko monta herätystä ja koko ajan painavat vain uudestaan torkkua.

Jos ei jaksa herätä, niin minkäs sille voi.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
En tiedä minkä verran vaikuttaa, mutta Pelicansin lento hyytyi samalla hetkellä kun iltapäivälehdistössä uutisoitiin Niemelän uudesta osoitteesta.
 

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Bangkok United F.C
Vähän alkaa kieltämättä huolestuttaa tämä meno, vaikka olen nousuun uskonutkin. Jotain tästä joukkueesta tuntuu puuttuvan - ainakin aloituksia vievä sentteri. Tänään en peliä näe, mutta eihän tuo vahvalta vaikuta.
Tätä olen toitottanut jo pitkään. Vittu me millään muilla vahvistuksilla tehdä mitään, jos me ei saada erikoistilanteissa edes kiekkoa itselle. Syystä, että molemmissa päissä tärkeät aloitukset hävitään. Kuten tänään nähtiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös