Peliesitykset ja suoritukset 2023–2024

  • 823 121
  • 17 174

HENRIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat & HC Giants
Tekiskö toi valmennusryhmä jotain radikaalia ja rikkois tosta nyt muutaman kentän? Vähän nyt muutamat pelaa ihan pelin ulkopuolella...
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Ihan oikeinhan tuo meni. Eipä siinä mitään, jatketaan.

Kerropa oma versiosi miten tuosta 5 minuuttia on oikein?

Mä kerron miksi 2 minuuttia. Kaveri kiekollinen, ajaa itse aktiivisesti Mylläriä päin. Myllärillä ei kovaa vauhtia, ottaa kontaktin kyllä mutta sekin sivusta. Kaveri kompastuu ja menee huonossa asennossa päin laitaa. Ei se silti ole mielestäni ulosajon paikka.

Mitkäs ne sun perustelut sitten on?
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Kyllä tämänkin tappion syy jossain ihan muualla on kuin raidallisen paidan sisällä.
No kyllä 3-1 maali ja tämä ihan vitun huuhaa vitonen mene täysin seeprojen linjattomuuteen ja munattomuuteen.

Tappiolla ollaan kyllä ihan omasta syystä, mutta en tiedä miten sä saat tosta selvän vitosen annettua. Toki, mielipiteet on jokaisella.

Ennakkotapaus: Blood vs Arvot
 

HENRIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat & HC Giants
No kyllä 3-1 maali ja tämä ihan vitun huuhaa vitonen mene täysin seeprojen linjattomuuteen ja munattomuuteen.

Tappiolla ollaan kyllä ihan omasta syystä, mutta en tiedä miten sä saat tosta selvän vitosen annettua. Toki, mielipiteet on jokaisella.

Ennakkotapaus: Blood vs Arvot
3-1 maalia edeltävä tilanne, valitettavasti kyllä Schnarr lyö takaapäin käsille, antaa mahdollisuuden viheltää. Toki aarnio veti hienosti polvilleen ja korosti tilannetta, että...
 

nataS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vitonen selvitettiin. Vielä on toivoa, mutta nyt täytyy kyllä ruveta pelaamaan, jos meinataan tänään saada jotain muutakin kuin tappion karvaista kalkkia. Nyt työhaalarit jalkaan ja kirivaihde päälle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: aave

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Jos ja kun ensi kaudelle tulee Yli-Junnila, niin saisiko mahdollisesti tätä peliä napsun pari sinne moottorisahakiekon suuntaan. Tykkään Hölön kiekosta älyttömästi, mutta kun se ei täysin toimi, niin se näyttää munattomalta ja hengettömältä.
 

surfa

Jäsen
Kerropa oma versiosi miten tuosta 5 minuuttia on oikein?

Mä kerron miksi 2 minuuttia. Kaveri kiekollinen, ajaa itse aktiivisesti Mylläriä päin. Myllärillä ei kovaa vauhtia, ottaa kontaktin kyllä mutta sekin sivusta. Kaveri kompastuu ja menee huonossa asennossa päin laitaa. Ei se silti ole mielestäni ulosajon paikka.

Mitkäs ne sun perustelut sitten on?
Perustelut? En kyllä tiedä mitä tässä ollaan vailla, mutta ihan omaa napaa kun tykkään tuijottaa. Olen aika monta selästä taklaamista nähnyt, osasta nakannut itsekin pihalle, osasta en. Tästä heittäisin pihalle vielä hidastusten jälkeenkin. Ei tuossa paljon selittelemistä ole. Minkäänlaista jarrua ei Mylläriltä löydy, vaikka aikaa kyllä olisi kuinka paljon. Se, pyllistelläänkö kentälle tarkoituksella vai vahingossa on toissijaista. Jos numero näkyy ja noin paljon on aikaa, silloin jarrutetaan. Tai edes yritetään.

Eli kelvanneeko valistunut arvio syyksi? Tiedän kyllä, että täällä ei mikään peruste kelpaa, joten turha tästä sen enempää on väitellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös