Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Purre! Jospa se yv alkais toimii Liiganki puolel?
YV:llä oli muuten Schnarr lapa jäässä maalin edessä... Tää on puuttunut ihan tyystin.Purre! Jospa se yv alkais toimii Liiganki puolel?
Nostakeehan nyt se Timppakin ylös! Uskon että Bares-Lindfors tutkapari vuoden-parin päästä aikuisissakin - will dominate!Toi Bares on mahtava!
Hänestä voi olla jo ensi kaudella paljon iloa. Pitkää jatkosopparia vain miehelle ettei hän päädy johonkin Tapparaan dominoimaan.Toi Bares on mahtava!
Nää on näitä. Iikkaakin toivottiin sivuun ennen playoffeja, samoin Jasek oli ihan paska.Raicca vois olla ripulissa koko kauden.
Lasch pitää saada nöyräksi ja se tapahtuu juuri näiden Baresien avulla.Nää on näitä. Iikkaakin toivottiin sivuun ennen playoffeja, samoin Jasek oli ihan paska.
Lasch on meille keväällä todella iso apu.
Jos on tuolla tavalla liian pitkään kiekossa miten se on ollut, mä hyväksyn sen. On ollut huikea matsi kaverilta, tuollaisen soolon jälkeen pitääkin tässä tilanteessa yrittää tehdä se vuoden maali, ainakin mä hymyilin vaikka menettikin kiekon.Bares halusi tehdä vuoden maalin. Onhan se taitava. Välillä ehkä liian pitkään kiekossa.
Kyllä. Onhan tämän kauden joukkue viihdyttävä. Taiteilijoita löytyy, Jämsen, Puutio, Bares... Näiltä voi odottaa hyökkäyspäässä mitä vaan.Jos on tuolla tavalla liian pitkään kiekossa miten se on ollut, mä hyväksyn sen. On ollut huikea matsi kaverilta, tuollaisen soolon jälkeen pitääkin tässä tilanteessa yrittää tehdä se vuoden maali, ainakin mä hymyilin vaikka menettikin kiekon.