Tänään kävi näin.
Eihän pelissä ollut mitään vikaa siihen 2-0 tilanteeseen asti, sen jälkeen Pelicansin peli sekaantui. Siihen asti voitettiin enemmän kamppailuja ja näytti että kohta tullaan rinnalle ja ohi, mutta 2-0 maalin jälkeen oltiin ihan pihalla. Jasek ja Iikka oli siihen asti ihan ok mutta loppupelissä tuli taas niitä sokkosyöttöjä ja liian pitkää kiekon pitämistä, en tiiä mistä se johtuu.
Ylivoimaan tosiaan pitää saada joku muutos, eikä aina hakea sieltä oikealta puolelta neliön läpi Jasekille. Saa vetää itse, toimittaa vaan maalia kohti kun siellä oli nytkin kahta äijää maalilla, jotka vaan odottavat kiekkoa, mutta nyt Kalpa katkoo ne poikittaissyötöt ja pääsi useamman kerran jopa hyökkäämään alivoimalla.
Kyllä siellä halua on, en ihan tajua taas sitä miten se kyseenalaistetaan koko ajan. Nyt siellä mun mielestä annetaan kyllä itsestä paljon ja otetaan iskuja vastaan, eikä vain surffailla ja odotella helppoja kiekkoja.
En näe tässä suurta hätää, kunhan vaan saadaan Blood takaisin ja kenties Mylläri, niin otetaan fyysinen yliote maanantaina ja sieltä alkaa nuo ärsyttävät huitojat tippua. Tänään Kalpalaisten maila kävi useamman kerran Pelicans-pelaajien naamassa ja huidottiin sinne tänne ja muistin miksi Kisu on aina ärsyttänyt mua; joka tilanteessa missä on paikka, kaatuu dramaattisesti kädet levällään maahan ja kalastaa jäähyjä taitavasti. Jos sitä puolustaa, se horjuu ja huojuu nojatessaan pakkiin, ihan kuin sitä revittäisi koko ajan. Liigan taitavin kalastamaan jäähyjä ja samalla hyvä pelaaja. Ärsyttävää.
Maanantaina eteenpäin, nyt lepoa jätkille!