Peliesitykset ja suoritukset 2022–2023

  • 509 509
  • 8 950

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Kyllä oli vaikea peli. Tästä ei voi kuin parantaa ja toivottavasti ollaan alusta asti hereillä kun Kiekko putoaa jäähän perjantaina.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ihan sama. Unelmoi isosti veliseni unelmoi…

Täytyy unelmoida, mutta mieluiten asioista jotka on realistisia ettei elämä oo aina yhtä pettymystä.

Jos näen pelissä merkittäviä parannuksia ja lyödään KalPa selkeästi, niin voin alkaa piirun verran enemmän unelmoimaan. Itse unelmoin vaan siitä tunnelmasta tällä hetkellä.
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
CHL... uhka vai mahdollisuus??? Enempi ehkä uhka. Mutta todnäk reissunpäälle on taas lähdettävä.
No mestaruudesta tässä lähdetään pelaamaan eikä osallistumisesta, joten se nyt on sitten pakollinen paha sen jälkeen. Kyllä minusta on ainakin kulttuurin kannalta hienoa nähdä euroopan kärkiseuroja Lahdessa, mutta kuluerä on toki sitten iso. Toisaalta näissä CHL peleissä voi antaa sitten näytönpaikkoja näille meidän tulevaisuuden tähdille.
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Tarkoitin lähinnä taloudellisesti. Jäi vain mainitsematta alkukiimassa. Itse olen kyllä innoissani CHL peleistä ja mahdollisesta pelireissusta. ;)

Koska vois kuvitella että sillä CHL statuksella saa tänne houkuteltua pelimiehiä.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Joku teki loppuun Björniset! Upeaa!
Kapteeni Roine puolusti kotipesää mallikkaasti ja otti kranaatin alleen pelastaen joukkueen.

Kokonaisuutena pelin jälkimmäinen puoli oli hyvää, siitä Hölön aikalisästä lähtien. Hyvä reagointi, vähän toughlovee jengille ja johtavia pelaajia kuten Mylläri ja Haatanen heräsi näyttämään esimerkkiä ja peli kääntyi. Näytettiin vähän sielua ja tehtiin tarvittava voittaakseen peli ja Patrikainen pisti useita hyviä torjuntoja joilla pidettiin peli hallussa.
Rehellisyyden nimissä pitää sanoa että itse olisin hyväksynyt Saipan tasoituksen, vaikkakin kiekko oli jo Patrikaisen jalan alla, mutta ei varsinaisesti ihan hallinnassa tai hallussa. Jos tilanne olisi toisinpäin, en olisi ymmärtänyt millään miksei sitä hyväksytty.

Luulen että E.Vilen sai ruhjevamman käteensä ja on peleillä viikon päästä normaalisti. Tai käsi teipattuna, jos tuli hiusmurtumaa tms. Toivotaan ettei kausi ollut siinä..


Kiitos myös Saipan hienoille kannattajille jotka pitivät omiensa puolia loppuun asti ja kaikesta huolimatta palkitsivat joukkueensa pelin jälkeen, siinä oli jotain hyvin liikuttavaa.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Ei liity meidän peliesityksiin, mutta siihen miten tuplapelit Kookoota vastaan vitutti täälläkin kaikkia. Kookoo ansaitsi paikan jatkopeleihin, tammikuun viimeiseltä viikolta lähtien 19 pelissä ne otti 14 pelissä pisteitä.
Samasta viikossa lähtien me otettiin 16 ottelusta 13 pelissä pisteitä, eli kovassa tahdissa mekin ollaan oltu ja käytännössä varmaan valmennus on aika hyvin tiennyt missä ollaan menty ja ollaan pelattu aika tasaisesti.

En sano että huoli joukkueen pelistä on väärin, mutta ollaan kuitenkin kokonaisuutena vedetty aika huikea kausi, vaikka välillä tuntuu että yleisen fiiliksen mukaan ollaan voitettu jotenkin väärin.

Tää on ollut huikea kausi, yksi meidän parhaita Liigassa, mutta silti täällä ollaan huonon erän jälkeen pistämässä jengiä "kävelemään kotiin" ja huudellaan että "hävetkää". Samaan aikaan täällä kyseenalaistetaan hetkittäin Niemelän taito saada jengi voittamaan pelejä, kun muu Suomi tarjoaa Hölölle vuoden valmentaja -pokaalia.

Mä oon helvetin ylpeä tästä jengistä ja siitä miten Niemelä on tätä jengiä valmentanut. Samoin pitää nostaa Laukkanen taas kerran esille siinä miten jengin osat on loksahtanut kohdilleen ja miten vahvistuksia hankittiin Puolan Liigan tryout -laarista ja Tapparan nelosketjusta riskeeraamatta mitään, mutta samalla luottaen omiin äijiin jotka on kehittynyt älyttömästi vastuuta saadessaan.
 

nataS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mikähän hitto se on, kun pelien alut ovat viime aikoina olleet niin vaikeita? Pelillisesti ollaan usein oltu alussa altavastaajina, vaikka aina ei omissa olekaan soinut.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Ensin Kisu kalastaa taas yhden jäähyn ja sen siirretyn aikana Kalpan kamppi tosiaan jää viheltämättä = 0-1.
Vittu nyt, pitäisi tuomareiden herätä kanssa kun pelataan tärkeitä pelejä ja jokainen maali merkitsee paljon enemmän kuin vain yhden maalin verran.
 

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Bangkok United F.C
Vittu mikä janari tuo Backströmkin kommentaattorina. Kai nyt puolustus viisikko leviää ennen maalia, kun päivän selvä kamppi yhteen heppuun. Saatana
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös