Peliesitykset ja suoritukset 2022–2023

  • 511 528
  • 8 950

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
5 SEKUNTIA! ONKO TOTTA?? huhhuh mikä peli tulossa taas
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: aave

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Näköjään se tilliliha on edelleen sitkeä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: aave

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Olipa hirveä maali mutta mekin tarvitaan näitä
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei se ole mikään juttu edes että tuolta tullaan SaiPaa vastaan. Asenne kun vaan on kohdillaan
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mun perse kutisee siihen malliin että tää kääntyy vielä.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mylläri muuten todellakin halusi tehdä tuon maalin. Hitto mä tykkään tosta pelaajasta.

Mä vähän ihmettelen miten täällä nähdään vain tää peli, eikä mietitä esim eilistä, jolloin pistettiin ihan älytön esitys kehiin pelin jälkimmäisellä puoliskolla ja varmasti tuli jonkinlainen ulospuhallus kun oli annettu eilen kaikki mitä oli annattavissa. Valmennus pistää ykkösmaalivahdin, ykköspakin ja kuumimman laiturin sivuun kokoonpanosta, niin pelaajille tulee helposti signaali että otetaan vähän iisimmin.
Enkä tarkoita että olisi pitänyt niitä peluuttaa, vaan että noin siinä helposti käy, on käynyt joskus vastaavaa tosiaan itsellekin, ettei keskittyminen ihan pysy pelissä.

Tosin, tuollainen maali mitä Mylläri teki, se sytyttää varmasti ja uskon täysillä että nyt väännetään Saipa maihin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Elias sivussa, Aatu lepovuorossa, kuka ottais jengin reppuselkään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös