Peliesitykset ja suoritukset 2022–2023

  • 510 120
  • 8 950

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Selvinpäin kuvaruudun edessä

Mä kerään faktat. Olet kuvaruudun edessä. Selvin päin. Näet, että oman joukkueesi ykkössena taklaa niin, että kyynärpää osuu toista päähän. Harmittaa. Harmittaa niin paljon, että kirjoitat vastustajajoukkueen palstalle siitä viestin.

Kannattiko?

Itse pelistä vielä. Ei osata tappaa peli kun siihen on saumat. Tiukka ilta vielä tiedossa.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
On kyllä kuin yö ja päivä kun vertaa tämän päiväistä Iikkaa siihen mikä nähtiin askissa Lukkoa vastaan. Ei saatana mitä ylimielistä neppailua.
 

Suppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä kerään faktat. Olet kuvaruudun edessä. Selvin päin. Näet, että oman joukkueesi ykkössena taklaa niin, että kyynärpää osuu toista päähän. Harmittaa. Harmittaa niin paljon, että kirjoitat vastustajajoukkueen palstalle siitä viestin.

Kannattiko?
Oikea päätös tuomarilta käytettävissä olevat keinot huomioonottaen, mutta teloitusyritys ja todella suuri törkeys olisivat hieman liioittelua. Harmillinen tilanne, jossa teidän kaveri sattui juuri kääntämään päätään käänteentekevästi. Oli sitten nauru stressinpurkautumista tai vahingoniloa Ottossonille. En tiedä, mutta on tuo melko poikkeuksellista kuitenkin.
 

K.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Hei rauhottukaas nyt. Me johetaan peliä 3-2 ja ollaan tehty kaks YV-maalia. Tää on tosi elämä eikä mikään pleikkarin änäri. Jokaselle meistä sattuu huonoja päiviä meiän päivätyössä. Kyllä Iikka ja Jasek on virheistään huolimatta pelanneet tähän mennessä ihan ok. Nostasin kyllä Saku Salmiselle isoimman plussan tähän astisesta. Petrannut kuin sika juoksua. Kohti seittemättä voittoa!
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
On kyllä kuin yö ja päivä kun vertaa tämän päiväistä Iikkaa siihen mikä nähtiin askissa Lukkoa vastaan. Ei saatana mitä ylimielistä neppailua.
Jos katsoo Lukko peliä tehojen ulkopuolelta, niin mielestäni ei oleellista eroa.

Sitten kun katsoo rehellisesti miten ne pisteet tulivat, niin... Tuo mikki on ihan täysi nolla. Ottelusta toiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös