Peliesitykset ja suoritukset 2022–2023

  • 510 649
  • 8 950
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vedot kohti 7-1 kolmannessa erässä

Paska erähän tämä on ollu
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Tää jengi on ollut koko kauden melkoista tillilihaa, että enpä yllättyisi vaikka tultaisiin vielä tasoihin.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Ihailtavaa ylivoimaa. Koko ajan kiekko oli ylivoimaisesti vaarallisimmilla ampumauhkaa tarjoavilla pelaajilla Jasek-Ikonen-Eronen ja kätisyydet toimi. Pienestä kiinni tasoitus.
 

SSAA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuli käytyä Tampereella ja nyt Oulussa todistamassa häviötä paikanpäällä. Pitänee lopettaa kun tappiokierteen aiheutan :(
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Oon varmaan oppositiossa mielipiteeni kanssa, mutta mä tykkään Myllärin pelistä viivassa, siinä on sellaista hyvää tekemistä ja se jakaa kiekkoa hyvin. Se osaa syöttää kovan syötön suoraan vetopaikkaan, syöttää nopeasti eteenpäin kiekkoa eikä haudo jne.
Kaikilla joskus lipsahtaa kiekko viivasta yli, niitä käy, mutta ymmärrän jos siihen joku puuttuu negatiivisesti.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Erosella kun on maalinteon kans vaikeaa ei tee näil ratkaisuhetkil taustanousuja kiekon kans joilla voisi ratkoa pelin. Topparia tohon kaipais niitä tekemään ja kyllä kiekollinen pakki on prioriteetti jos jengiä halutaan vahvistaa.
 

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
@egar mä olen myös Mylläri fani! Siis en yhtään ihmettele, että pelaa yveellä. Pieniä hyviä ratkaisuja ja niinkuin sanoit nopeita syöttöjä ja yvee pyörii nopeasti. Voisi vetää hiukan useammin mielestäni.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar
Suosikkijoukkue
Pelicans, Darts, LA Rams, AD99
Erosella kun on maalinteon kans vaikeaa ei tee näil ratkaisuhetkil taustanousuja kiekon kans joilla voisi ratkoa pelin. Topparia tohon kaipais niitä tekemään ja kyllä kiekollinen pakki on prioriteetti jos jengiä halutaan vahvistaa.
Kyllä, kiekollinen pakki ja maalintekijä.
 

Janez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Pelicansilla on ollut tällä kaudella ainoastaan kahden pelin tappioputkia, jotenka seuraavasta odotetaan voittoa tai muuten voidaan painaa paniikkinappulaa. *hymiö*
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös