Peliesitykset ja suoritukset 2022–2023

  • 516 372
  • 8 950

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Visiitti Heinolaan parin pelin ajaksi.

Ei se tuolla lopu. Joko pelaa kärkiketjuissa tai ei pelaa.

Niemelällä nämä ns. Nimettömämmät on toimineet hyvin, esim Utunen on loistava. Killisestä ei kukaan osaa sanoa juuta eikä jaata, mutta se on varma että Pelicansissa on liikaa näitä nuoria joiden pitäisi saada tonttia breikata.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Ei se tuolla lopu. Joko pelaa kärkiketjuissa tai ei pelaa.

Niemelällä nämä ns. Nimettömämmät on toimineet hyvin, esim Utunen on loistava. Killisestä ei kukaan osaa sanoa juuta eikä jaata, mutta se on varma että Pelicansissa on liikaa näitä nuoria joiden pitäisi saada tonttia breikata.
Tää on muuten harvinainen ja erikoinen ongelma. Tosin sitä massaa pitää olla josta joku nostaa väkisinkin päätään ja iskee läpi, mutta tosiaan nyt kun J.Jämsen ja Nordgren iskee itseään läpi niin on sääli jos joku Tukiainen tai Kivenmäki joutuu nelosketjuun tai farmiin sen takia ettei ole paikkoja. Tukiainen voisi kuitenkin olla secondary scoringin kärkeä ja Kivenmäki voisi yhtä hyvin olla ykkös-kakkosketjun playmaker jos saisi vastuuta ja oikean roolin.

Jasek ja Kivenmäki voisi saada pelattua sitä pienpeliä mitä tsekit viime kaudella veti ja Bryggman voisi sopia siihen ketjuun voimaksi.
Siinä tapauksessa Iikka - Ikonen - Enlund voisi muodostaa toisen hyvän kolmikon.

Tulee mielenkiintoiset 5-10 ekaa peliä, myös kokoonpanon suhteen.
 

Hili72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, k-Vantaa, Päijät-Hämeen jengit
Tää on muuten harvinainen ja erikoinen ongelma. Tosin sitä massaa pitää olla josta joku nostaa väkisinkin päätään ja iskee läpi, mutta tosiaan nyt kun J.Jämsen ja Nordgren iskee itseään läpi niin on sääli jos joku Tukiainen tai Kivenmäki joutuu nelosketjuun tai farmiin sen takia ettei ole paikkoja. Tukiainen voisi kuitenkin olla secondary scoringin kärkeä ja Kivenmäki voisi yhtä hyvin olla ykkös-kakkosketjun playmaker jos saisi vastuuta ja oikean roolin.

Jasek ja Kivenmäki voisi saada pelattua sitä pienpeliä mitä tsekit viime kaudella veti ja Bryggman voisi sopia siihen ketjuun voimaksi.
Siinä tapauksessa Iikka - Ikonen - Enlund voisi muodostaa toisen hyvän kolmikon.

Tulee mielenkiintoiset 5-10 ekaa peliä, myös kokoonpanon suhteen.
Yhtähyvin Nordgren voisi olla se playmaker. Sääli myös jos esim hän ei saa sitä mahdollisuutta näyttää kunnolla vaan joutuu sinne neloskenttään tai filaan suoraan. J Jämsen ei niinkään ole pelintekijä, mutta sama juttu, ruutua hänkin tarvitsee.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Itse olen salaisesti iloinen, että Nordgren on saanut kunnon kesän alleen ja on nappaamassa ruutua. Kyseessä on kuitenkin yksi Suomikiekon isoista lupauksista viime vuosina. Potentiaalia on olla "liian hyvä liigaan".

Jos nousu jatkuu, niin siinä voi olla kauden isoin yllättäjä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Itse olen salaisesti iloinen, että Nordgren on saanut kunnon kesän alleen ja on nappaamassa ruutua. Kyseessä on kuitenkin yksi Suomikiekon isoista lupauksista viime vuosina. Potentiaalia on olla "liian hyvä liigaan".

Jos nousu jatkuu, niin siinä voi olla kauden isoin yllättäjä.
Ei kait siitä salaisesti tartte iloinen olla, ihan iloinen olen itsekkin... !
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: aave

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos reenipeleistä voi viitteitä ottaa, niin tänään hävitään junnumaisiin jäähyihin, vaikka itse pelissä varmaan roikutaan hyvinkin mukana. Kärppiä vastaan ei voi antaa senttiäkään ilmaiseksi

Toivottavasti olen väärässä, olisi reissupelistä niin iso voitto heti kärkeen yhdestä mestarisuosikista.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Jos reenipeleistä voi viitteitä ottaa, niin tänään hävitään junnumaisiin jäähyihin, vaikka itse pelissä varmaan roikutaan hyvinkin mukana. Kärppiä vastaan ei voi antaa senttiäkään ilmaiseksi

Toivottavasti olen väärässä, olisi reissupelistä niin iso voitto heti kärkeen yhdestä mestarisuosikista.
Kärpät on sen verran kova että ei ole kovinkaan erikoinen tasomittari, vaikkakin meillä on mahdollisuus mielestäni siinä jos peli saadaan pysymään vähämaalisena ja saataisi väännettyä kiekkoa tarpeeksi maalille.

Kärpät saa kyllä kasattua ihan karmeita ylivoimaketjuja..
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Näin alkuun näyttää, että kakkonen on ykkönen.
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Näin alkuun näyttää, että kakkonen on ykkönen.
Positiivinen juttu, että on kaksi kykenevää kenttää. Viime kaudella tuo toteutui vasta kun Saarinen ja Björninen palasivat.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: aave

FeedTheMule

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Detroit Red Wings
Hemmetin hyvää peliä meiltä tähän asti ja ihan voitettavissa on peli kunhan pysytään aktiivisina ja saadaan itsekin yv:tä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös