Alivoima on ollu ihan ok….Nyt pieni haaste kaikille Kouvolan positiivisille. Mitäs hyvää ollaan tänään nähty kotikaupungin pojilta? Mun mielestä aivan kauheaa paskaa. Aino hyvä olisi jos tästä edes piste kairattaisiin jollain ilveellä.
No noita huhuja en välttämättä pitäisi arvossaan. Tuskin olisi nykyisessä formissa edes minkään arvoinen kauppatavara. Itse otan mielelläni takaisin kokoonpanoon, vaikka kausi ollutkin vaisu.Varmaan tammikuussa, huhut kertoi toki että KK etsi jo hänelle uutta seuraa. Mutta lisää löysää hyytelöä tohon tarvitaankin, tarvittaisiin huippukuntoinen Suuroin… mutta se on tietty varsinainen yksisarvinen
No noita huhuja en välttämättä pitäisi arvossaan. Tuskin olisi nykyisessä formissa edes minkään arvoinen kauppatavara. Itse otan mielelläni takaisin kokoonpanoon, vaikka kausi ollutkin vaisu.
Teuskalta hieno matsi,toi sinisen huti kruunas illan täydellisesti.
Mun mielestä todella huono päätös. Oli toki huonompi tänään ku yleensä mutta en nyt esim tilalla luutinutta Lehtivuorta kyllä paljon paremmaksi ainakaan nostaisi varsinkaan tuohon tilanteeseen.Dastuu penkitettiin näemmä lopussa?
Joukkueena hävittiin. Mutta Eero kyllä ratkaisi. Vajaassa kahdessa minuutissa.Teräväinen on ollut karmaiseva, KK ollut aivan syvältä. Mutta Teräväinen varmisti otteillaan häviön - hieno peli hei.
Ja nyt Salon akateeminen aikalisä
Sanoisin että tätä ei enää treenaamalla käännetä,ainakaan Salon alaisuudessa.Jukurit pelin jälkeen on viikon tauko otteluista. Pitäiskö ukkojen vaikka vähän treenaa erikoistilanteita
Se on hyvä penkittää ainoa kaveri joka saa teoriassa jotain aikaan.Dastuu penkitettiin näemmä lopussa?
Siinä vois olla hyvä sauma uudistaa vaikka penkin takana vähän miehiä.Jukurit pelin jälkeen on viikon tauko otteluista. Pitäiskö ukkojen vaikka vähän treenaa erikoistilanteita
Ehdotan viiden päivän saunailtaa Sommelossa.Jukurit pelin jälkeen on viikon tauko otteluista. Pitäiskö ukkojen vaikka vähän treenaa erikoistilanteita