Juuri näin, jännä että tämmöinen huippuvalmentaja ei saanut ensi kaudelle pestiä mistään ja siirtyy pois päivittäisestä valmentatyöstä.....Ja lehdissä taas kohta hehkutellaan miten Salo on nero ja mestarivalmentaja.
Juuri näin, jännä että tämmöinen huippuvalmentaja ei saanut ensi kaudelle pestiä mistään ja siirtyy pois päivittäisestä valmentatyöstä.....Ja lehdissä taas kohta hehkutellaan miten Salo on nero ja mestarivalmentaja.
Tämä on jo aiemmilta kausilta tuttu ns. Robin Hood -ilmiö. Otetaan joskus rikkailta, annetaan köyhille.KooKoo kunnostanut jakamaan pisteitä sarjataulukossa takanaan oleville joukkueilla.
HPK vienyt KooKoolta kahdessa pelissä pisteet 6-0.
SaiPa ollut pisteissä KooKoota parempi kolmessa pelissä pistein 5-4.
HPK:lle ja SaiPalle sössitty 11 pistettä ja itse saatu 4 pistettä!! Ei näin pojat.
Ne on niitä perinteitä. Ei tarvitse mitään teennäistä Las Ketchupia tai Aarne Tenkasta käyttää.Jos jostain olen tämän joukkueen kohdalla iloinen, niin onneks Kouvolassa ei ole hassuttelu maalilaulua.
Toki on, perinteitä on monenlaisia.Ne on niitä perinteitä. Ei tarvitse mitään teennäistä Las Ketchupia tai Aarne Tenkasta käyttää.
Jos jostain olen tämän joukkueen kohdalla iloinen, niin onneks Kouvolassa ei ole hassuttelu maalilaulua.
Ne on niitä perinteitä. Ei tarvitse mitään teennäistä Las Ketchupia tai Aarne Tenkasta käyttää.
Toki on, perinteitä on monenlaisia.
Varmasti tuossa tilanteessa olisinkin. Näin ulkopuolisena näitä kuunnellessa, en vain ole niiden suuri ystävä.Jos teillä olisi vastaava biisi, jonka tahtiin olet ollut tuulettamassa tuhansia oman joukkueen liigamaaleja, juhlimassa kahdesti mestaruutta ja 12 kertaa liigamitalia, niin uskallan röyhkeästi veikata, että olisit siitä iloinen ja ylpeä.
Oikaisko sit moken hörppäys vai ukon unohtaminen maalin eteen?Kato! Tyhmä jäähy