Peliesitykset 2023–2024

  • 272 727
  • 3 829

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Näyttikö se siltä känniaitiosta??
Kenelle tämä kysymys oli osoitettu? Itse olin kyllä ihan kahvilinjalla tänään ja omalla autolla liikenteessä. Kyllä siellä katsomossa kaikki kenen kanssa juttelin olivat samaa mieltä, että ero maalivahtipelissä ratkaisi tänään voiton kerholle. Kyllähän se varmasti rassaa kenttäpelaajia, että hallitaan peliä ja luodaan maalipaikkoja, mutta vastustajan ei tarvitse kuin roiskaista kiekko KooKoon maalia kohti, niin aina soi. Luokaton esitys Malikilta.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Mietin tuosta Cmoresta samaa! Taidan siirtyä taas TekstiTV seurannan pariin.

Olen sanonut sen ennenkin ja sanon taas, aina kunnia nähdä täällä Kouvolan kiekkokeskustelun pioneeria - aika ennen jatkoaikaa! Oli kovaa menoa paikoin - Oi niitä aikoja, vitsipalstaa pitänyt Sampo (?) kai jo kulkuttelee kolmeakymmentä.

Teksti-tv ja tilastomiehen palsta ovat oiva väylä pysyä tietoisena loppukaudesta
 

Tilastomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja muut laaksokunnan jääkiekkoseurat
Olen sanonut sen ennenkin ja sanon taas, aina kunnia nähdä täällä Kouvolan kiekkokeskustelun pioneeria - aika ennen jatkoaikaa! Oli kovaa menoa paikoin - Oi niitä aikoja, vitsipalstaa pitänyt Sampo (?) kai jo kulkuttelee kolmeakymmentä.

Teksti-tv ja tilastomiehen palsta ovat oiva väylä pysyä tietoisena loppukaudesta
Kiitos\o/. Iltahan parani kunnolla, kiitos teroz! Taidan antaa vielä KooKoolle mahdollisuuden ja katson vielä ainakin lokakuun Cmorelta joukkueen otteet.

Sampo liittyi juuri loppukesällä Lapin sotilassoittokuntaan ja naurattaa vitseillään varmaan siellä Joulupukkiakin. Sampo on samaa ikäluokkaa Siikosen Miskan kanssa eli lähellä kolmeakymmentä. Kyllä nuo vuodet kuluvat nopeasti!
 

Kalapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kenelle tämä kysymys oli osoitettu? Itse olin kyllä ihan kahvilinjalla tänään ja omalla autolla liikenteessä. Kyllä siellä katsomossa kaikki kenen kanssa juttelin olivat samaa mieltä, että ero maalivahtipelissä ratkaisi tänään voiton kerholle. Kyllähän se varmasti rassaa kenttäpelaajia, että hallitaan peliä ja luodaan maalipaikkoja, mutta vastustajan ei tarvitse kuin roiskaista kiekko KooKoon maalia kohti, niin aina soi. Luokaton esitys Malikilta.
Pitkälti samaa mieltä. Tällä kaudella Malikin prosentti reilut 88, Setäsen 84. Molemmat maalivahtitilaston loppupäässä. Takana on aika, jolloin maalivahdit mahdollistivat voiton huonollakin pelillä. Eilen oli mielestäni toinen ja kolmas niitä otettavia. Toisessa torjunta asento ihmeellinen "hybridi". Kookoon viisi viittä vastaan peli ottanut kyllä hyvän harppauksen. Pienellä onnettarella olisi ollut muutama kaappi lisää.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoo on päästänyt liigassa eniten maaleja (35) eli enemmän kuin Ässät (16) ja Jukurit (16) yhteensä.
No kun joka pelissä on mennyt 3-5 maalia omiin, niin tähän on tultu. Joku yksittäinen rökäletappio ei maata kaataisi, mutta tällä kaudella omiin menee tasaisesti ja ihan liikaa. Ei noilla päästetyillä voi voittaa, kun oma hyökkäys on toistaiseksi aikamoista tuhnuilua.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei varmaan katsottu samaa peliä, sillä peli mitä itse katsoin, niin siinä alivoima oli täysin luokatonta.
Uskoisin, että katsottiin. Alivoima oli minunkin mielestäni luokatonta ja sitä ei yhtään auttanut myöskään täysin luokaton maalivahtipeli.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Pidän Ben Tardiffista.

On hyvä haku ja vire nousussa, myös Molin viime kautta terävämpi ja mitä olisikaan ilman loukkaantumista.

Johtoaseman pitäminen ei ole ollut meidän heiniä tällä kaudella. Toivotaan…
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Korhoselle avautui alivoimalla sellainen maalintekopaikkaa, että noista pitäisi naulata maali ja heti perään Ilves tasoittaa.
 

Hescu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Leijonat
Tutulla kaavalla edetään.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olipa taas lepsua puolustamista. Täytyisi jostain saada vahvistuksia puolustukseen. Onkohan Lehtivuori kuinkakin kauan sivussa?
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Korhoselle avautui alivoimalla sellainen maalintekopaikkaa, että noista pitäisi naulata maali ja heti perään Ilves tasoittaa.

Aika paljon näitä ollaan hukattu tällä kaudella.

Yllätyksiä;
- johto ei pidä
- tyhmä jäähy
- Nokialta kaikkea muuta kuin 3p taas

Kyllä oli sellaista puppelia maalinedustalla että huhhuh. Eikä Setäsen 84% tänään nouse, ei riitä tolla porukalle että veskat vetää 84 ja 88
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Aika paljon näitä ollaan hukattu tällä kaudella.

Yllätyksiä;
- johto ei pidä
- tyhmä jäähy
- Nokialta kaikkea muuta kuin 3p taas

Kyllä oli sellaista puppelia maalinedustalla että huhhuh. Eikä Setäsen 84% tänään nouse, ei riitä tolla porukalle että veskat vetää 84 ja 88
Eikä veskareille riitä että irtokiekkoja on jatkuvasti sudittavissa sisään.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt KooKoo vielä viisi maalia, niin voidaan taistella voitosta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös