Ei että minä odotan huomista. Pääsen laittamaan tämän kommentin kehyksiin. Jäädään odottamaan : )Kyllähän tuo SaiPa on niin huono, että vituttaa tämäkin, mutta enempää ei ansaittu.
Huomenna pitää olla jo munaa kokonaisvaltaisessa tekemisessä.
Ei että minä odotan huomista. Pääsen laittamaan tämän kommentin kehyksiin. Jäädään odottamaan : )Kyllähän tuo SaiPa on niin huono, että vituttaa tämäkin, mutta enempää ei ansaittu.
Huomenna pitää olla jo munaa kokonaisvaltaisessa tekemisessä.
Ei että minä odotan huomista. Pääsen laittamaan tämän kommentin kehyksiin. Jäädään odottamaan : )
Se on hienoa, että viime vuosina niin flegmaattisista Saivan kannattajista löytyykin nyt yllättäen ärinää ja murinaa ja kiinnostusta derbyä kohtaan. Sitä tervehdin suurella ilolla. Ilmeisesti suuri ja mahtava JYP-rivalry on unohtunut ja pelit KooKoota vastaan kiinnostavat. Ja tämä ei ole vittuilua, tämä on oikeasti myönteistä. Tervetuloa huomenna Kouvolaan vääntämään. Ostakaa paljon kaljaa.Ei että minä odotan huomista. Pääsen laittamaan tämän kommentin kehyksiin. Jäädään odottamaan : )
Miten voi kahden metrin syötöt mennä kolme metriä ohi, vai miten se oli? Hohhoi
Molin on kyllä täysin eri mies kuin vuosi sitten.Molin ja Tardif näyttävät pelimiehilt
Ei siis varmaan voiteta?Eihä täs mitään hätää ole, turhat jäähyt pois nii tästä voitto kairataan.