No olihan tuo voimakas kahden käden huitaisu suoraan hanskan kämmenpuolelle. Siellä ei liikaa suojia oleKyllä, mutta näköjään vihelletään aina kun joku heiluttaa kättä. Ihan niinkuin siihen olisi oikeasti sattunut.
Niin no voihan tietysti pelaajien tasokin siihen vaikuttaa. Kun jäät pari potkua jälkeen niin helposti sen jälkeen tehdään virheitä. Itse en syytä valmennusta näistä jäähyistä.Mutta kun niitä tulee jatkuvasti, pelistä toiseen ja maksaneet usean pelin. Valmennusta ei voi vapauttaa
Tästä juurin mainitsin. Kyllä näitä kevyitä huitaisuja nähdään puolin ja toisin, mutta vain toiselle nämä vihelletään.Toisessa erässä identtisiä huitaisuja toisinpäin, harmi kun ei niistä soinut pilli.
Tulis ees saipoilta 3 pisteen voittoja, mutta ei tule sieltäkään.Hyvä taistelu isompaa vastaan, mutta nolla pistettä.
SaiPoiksi meni siis.
Kylmä totuus on, että kaikissa tämän kauden KooKoon ja Tapparan keskinäisissä peleissä KooKoolle vihelletään helpommin jäähyjä. Itse en näe KooKoon pelaamista mitenkään kurittomana. Vaikka tappio vituttaa rankasti, niin ei voi pelaajia syyttää taistelun puutteessa. Meillä on vaan helkutin vähän tuloksen tekoon kykeneviä pelaajia kun Ilomäki, Leskinen ja Andersson puuttuvat.Ihan järkyttävää miten tuomarit onnistuu suosimaan näitä isoja seuroja jatkuvasti, taisteltiin hyvin 3 erää vaikka siipirikkoja meillä onkin.... Ei auta kun mennä eteenpäin, paskaa sataa niskaan mutta antaa junan puksuttaa...
Korjataan sen verran, että KooKoolla taisi olla viisi kahden minuutin jäähyä.Ei kuritonta? Seitsemän jäähyä, iso osa täysin idioottimaisia ja selviä.
Korjataan sen verran, että KooKoolla taisi olla viisi kahden minuutin jäähyä.
Ei kuritonta? Seitsemän jäähyä, iso osa täysin idioottimaisia ja selviä. Ei tämä ole mitään poikkeus, KK ottaa liigassa liki eniten jäähyjä - puolivälissä kautta ei ole mikään sattuma enää.
D’Astous:n ja Tardifin jatkosopparit olisi lottovoitto. En tiedä onko mitään saumoja. Toivotaan.Tardif on helvetin hyvä. Jatkaispa
Dastuuhun en jaksa uskoa itse mitenkään. On niin eri levelillä, mutta Tardif voi mennä vielä vähän under the radar monilta seuroilta. Katsotaan mitä käy.D’Astous:n ja Tardifin jatkosopparit olisi lottovoitto. En tiedä onko mitään saumoja. Toivotaan.