Peliesitykset 2022–2023

  • 320 373
  • 5 635

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoo on aika kummallinen joukkue tilastojen perusteella. En ole yhtään peliä nähnyt, mutta onhan se outoa että vieraissa KooKoo on tehnyt eniten maaleja koko sarjassa ja kotona vähiten. Missäköhän se totuus tällaisen joukkueen kanssa edes menee. Edistyneet tilastot näyttää ihan hyvältä ja tehdyt maalitkin on ok, jos kerran moni kärkihankinta on epäonnistunut tai esim. ykkössentteri puuttuu käytännössä kokonaan. Ylivoimakaan ei tilastojen perusteella ole mitään ihan kuraa.

Malikin tilastot tuolta kyllä nousee esiin. Onko ollut sitten niin huono kuin numerot näyttää? Voittoprosentti on kamala eikä torjuntaprosenttikaan kummoinen kun piti kuitenkin olla aika varmasti sarjan kärkipään veskari.
 

Kalapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miehet ja ajat vaihtuvat. On kuitenkin selvää, että Lehtosen ja Ahokkaan myötä Kookoolta poistui merkittävä vetovoimatekijä. Seuraukset näkyvät nyt viiveellä. Voi myös arvailla, miten tieto kärkimiesten lähdöstä näkyy joukkueen yhtenäisyydessä ja otteissa. Hyviä omia nuoria ei nyt pitäisi missään nimessä päästää käsistä. Kun niitä meillä onneksi on.
 

Puli-Cher

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tiedän, että tämä ärsyttää, mutta kirjoitan silti. Kaudesta on nyt pelattu puolet ja KooKoo on sarjataulukossa sijalla 12, tasapisteissä HIFK:n kanssa. Ja pistekeskiarvolla sijoitus on 11. Eihän tuo kannattajan näkökulmasta ole kiva tilanne, etenkään HIFK:n kannattajan, mutta KooKoon osalta asiaa voi ajatella myös niin, että sijoitus vastaa aika hyvin sitä rahallista panostusta mitä joukkueeseen on laitettu. Toisin kuin Peltosen johtamilla kissapedoilla. Se ei vaan valitettavasti ole realistista, että kovin monena vuonna minimaalisella panostuksella saadaan loistava tulos. Toki parempaan pitäisi tälläkin panostuksella pystyä kotiyleisön edessä, KooKoo on matkalla lienee koko liigahistorian huonoimpaan kotiotteluiden pistekeskiarvoon. Ja jos siinä onnistutaan tekemään historiaa, niin jatkossakin saadaan tavoitella menestystä minimaalisella panostuksella.
Ymmärrän pointtisi, mutta itse en kyllä yhtään näe paremmaksi olla paskat housussa jos isoveljelläkin on. Mua ei häiritse vaikka KooKoo olisi viimeinen, mutta asennetta ja halua pitäisi osoittaa. Edellinen kotimatsi oli niin halutonta ja virkamiesmäistä tekemistä, etten syttynyt katsojana (ja fanina) koko peliin. Tunne on se mikä sytyttää ja sen pitäisi näkyä.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Jaa a ei näytä netissä näkyvän, tulee JYPin peli tuplana
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Vähän on hätäisen oloista, mutta omaan silmään mukavan pirteä KooKoo tänään jalkeilla.

”Aina ku mä hyppään ja pääsen siihen hyppyrin nokalle, niin mulle tulee sellanen bon voyage -tunne, siis että mä oon kokenu tän joskus aikasemminkin”

Matti Nykänen
 

Housu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oli siinä pari pari sen verran lähellä maaliviivaa pomppinutta kiekkoa kotijoukkueella, että mielestäni niistä voitaisiin yksi maali kirjata.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kukkonen vetänyt pikku aamupenkkipuntin, niin ei tänää juu napsu syötöt lapaan.

Kukkoin on jotenkin sen oloinen jatkuvasti, että nyt pitää olla kiekollinen, tulin tänne kehittymään kiekollisena jne jne - ja lopulta sitten kiekon kanssa on vaan ihan lukko päällä ja tuntuu koko kiekko jännittävän. Pelaisi vaan vahvuuksillaan peruspeliä
 

Puli-Cher

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kukkoin on jotenkin sen oloinen jatkuvasti, että nyt pitää olla kiekollinen, tulin tänne kehittymään kiekollisena jne jne - ja lopulta sitten kiekon kanssa on vaan ihan lukko päällä ja tuntuu koko kiekko jännittävän. Pelaisi vaan vahvuuksillaan peruspeliä
Eiks Kukkosella ole tavoite vielä taalajäillä. Ei siinä. Vähän ehkä tarttee pientä nostetta vielä tuohon tavoitteeseen.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Joo kyllä Nykäsen Masa nää tiesi, tää peli menee taas Bon Voyage kategoriaan
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Joo ei noi kyl osaa maaleja tehdä kirveelläkään. On aivan karseaa taas olla kotona häviöllä ja tsemppailla nyt hampaat irvessä sitten maalia toivoessa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös