Niin joo. Pitäisi saada kyllä roikkua kiinni ettei kaveri pääse karkuun.Näyttävää on kyllä tuomarointi suomessa. Kun ne saa liksaakin kerran ni haluavat olla esillä sen mukaan. Vitun torspot.
Mun mielestä tuo nyt ei ihan järkyttävästi roikkunut. Joo mailahäirintää kyllä mutta en nyt olisi laskenut kiinnipitämiseksi. Voi olla sitten että on turhan värikkäät lasit.Niin joo. Pitäisi saada kyllä roikkua kiinni ettei kaveri pääse karkuun.
Korhoselle silti kuitenkin patsas!Onpas tää nyt taas raskasta seurattavaa, ei jotenki jaksais enää yhtään tätä kuraa…
Ei tää nyt niin paskalta mun mielestä näytä, kuin mitä tuossa ennen MJ- taukoa. Onnekkaita on ollut stadilaisten maalitkin.Onpas tää nyt taas raskasta seurattavaa, ei jotenki jaksais enää yhtään tätä kuraa…
Tulen mielelläni positiivisesti yllätetyksi pelin jälkeen.Ei tää nyt niin paskalta mun mielestä näytä, kuin mitä tuossa ennen MJ- taukoa. Onnekkaita on ollut stadilaisten maalitkin.
Edit. pari maalia on ollut onnekkaita.
Tuntuu, että vähän turhan usein just meitä vastaan vastustaja onnistuu tekemään näistä onnekkaita maaleja. Näin oli kotona Ipaa ja Pelsuakin vastaan. Kyllä siinä on peiliin katsominen yleensä, jos sallii nämä tilanteet tapahtua.Ei tää nyt niin paskalta mun mielestä näytä, kuin mitä tuossa ennen MJ- taukoa. Onnekkaita on ollut stadilaisten maalitkin.
Joo toki, mutta en tiedä miten sä voit noita välttääkään olematta kokonaan pois kaukalosta. Eka Wargin luistimesta - pakko siinä pakin on maalin edessä ryskätä eikä miettiä missä asennossa on luistin. Kolmas tolpasta Setäsen kamoihin josta maaliin. Vois sanoo että tuolle ei ole kenelläkään mitään tehtävissä. Tai no blokata kaikki vedot tietty toimis.Tuntuu, että vähän turhan usein just meitä vastaan vastustaja onnistuu tekemään näistä onnekkaita maaleja. Näin oli kotona Ipaa ja Pelsuakin vastaan. Kyllä siinä on peiliin katsominen yleensä, jos sallii nämä tilanteet tapahtua.
Lisäksi joukko täysin onnettomia avauksia. Mutta todella typerä jäähy. Ylivoimalla ja hyökkäyspäässä.Toi yks paska ku saatais pakin paikalta vaikka vittuun ni olisin jo muutoksiin tyytyväinen-
Tätä se tietää kun jättää koko joukkueen ruotsalaisten arpojen varaan.Paikkoja on kyllä, kunhan vaan joku laittais niistä sisään.