Peliesitykset 2022–2023

  • 325 092
  • 5 635

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Eero "Tertsi" Teräväinen ei läheskään aina vakuuta, mutta kolme maalia, ja monta, 4-5 syöttöä on ihan jees statsit

edit. taitaa olla 3+2

Toivottavasti jatkot on sovittu. Itse ounastelin kesällä, että Teräväinen voisi olla seuraava potentiaalinen breikkaaja pakistosta. Silloin en toki tiennyt, että huili tulisi olemaan noin pitkä, mitä se oli.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eero "Tertsi" Teräväinen ei läheskään aina vakuuta, mutta kolme maalia, ja monta, 4-5 syöttöä on ihan jees statsit

edit. taitaa olla 3+2
On kyllä aloittanut tehokkaasti pitkän loukkaantumisen jälkeen. Teräväisellä vasta kauden seitsemässä ottelu menossa ja nyt jo 3+2. Muilla menossa jo kauden 21.ottelu.
 

Larry David

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toivottavasti jatkot on sovittu. Itse ounastelin kesällä, että Teräväinen voisi olla seuraava potentiaalinen breikkaaja pakistosta. Silloin en toki tiennyt, että huili tulisi olemaan noin pitkä, mitä se oli.

Vaatii just Wargin tjms. vierelleen, jotta saa pelata reilusti ylöspäin. Kyl siellä pinnan alla kytee, saattoipa olla meidän onni että oli vähän klesana tuossa alkukaudesta.
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Vitun Rautanen. Olen varmaan miljoona kertaa sanonut, että tuo kaveri on hyökkäyspäässä kiekolla riski, kun se ei ikinä saa vetoa blokin ohi. Tuokin jäähyyn johtanut tilanne lähti siitä, kun Rautanen veti blokkiin ja sitten oltiin sen jälkeen omissa taas pyörimässä.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vitun Rautanen. Olen varmaan miljoona kertaa sanonut, että tuo kaveri on hyökkäyspäässä kiekolla riski, kun se ei ikinä saa vetoa blokin ohi. Tuokin jäähyyn johtanut tilanne lähti siitä, kun Rautanen veti blokkiin ja sitten oltiin sen jälkeen omissa taas pyörimässä.
Rautaselle jäänyt muutenkin lomamoodi päälle. Oli Loposen kanssa kentällä KalPan kahden ensimmäisen maalin aikana.
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Ja taas. Blokkiin mennyt veto aiheutti vaaratilanteen omiin. Me tehdään se vittu itse noilla kädettömillä ratkaisuilla hyökkäyspäässä.

Jeesus, mikä koppi Malikilta.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt Rautanen tykitti suoraan Ottossonin nilkkaan, joka jäi hetkeksi makaamaan jään pintaan.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Malik torjuntaprosentti 80. Ei riitä.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oli kyllä huonosti pelattu KooKoolta tuo alivoima KalPan 3-2 ylivoimamaaliin johtaneessa tilanteessa. Kolme KooKoon pelaajaa (Warg, Siikonen ja Manninen) olivat painimassa kolmen KalPan pelaajan kanssa kulmassa ja Aaltonen oli jätetty yksin puolustamaan maalin eteen.
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Oli kyllä huonosti pelattu KooKoolta tuo alivoima KalPan 3-2 ylivoimamaaliin johtaneessa tilanteessa. Kolme KooKoon pelaajaa (Warg, Siikonen ja Manninen) olivat painimassa kolmen KalPan pelaajan kanssa kulmassa ja Aaltonen oli jätetty yksin puolustamaan maalin eteen.

Huonoa ollut kyllä alivoima. Yhdessä aiemmassa av-tilanteessa KooKoon nelikko päästi luvattoman helposti poikittaissyötön läpi, josta KalPan pelaaja pääsi aika läheltä tinttaamaan suoraan syötöstä. Ainoastaan Malikin pelinluku ja hieno sivuttaisliike pelasti maalin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös