Kyllä ja Datsun mukaan ja Liikosen Väinölle näytön paikkaa, miksi näin ei tehdä!?!Viisainta olisi laittaa Teräväinen vilttiin ja harjoittelemaan. Tai lainata Mestikseen hakemaan sitä tuntumaa. Otteet eivät paluun jälkeen ole olleet liigatasoa.
Kyllä ja Datsun mukaan ja Liikosen Väinölle näytön paikkaa, miksi näin ei tehdä!?!Viisainta olisi laittaa Teräväinen vilttiin ja harjoittelemaan. Tai lainata Mestikseen hakemaan sitä tuntumaa. Otteet eivät paluun jälkeen ole olleet liigatasoa.
Kyllä nyt pitäis jostain se sentteri ainakin löytää, ykkösen pelaaminen on ihan **tuillaan kun Hessu on keskellä.Silmä taas lepää ykkösen peliä katsoessa
Vieläkö ollaan reagoimatta? Se on luovuttamista. Työrauhan aika on ohi
Aa Rautiainen on HPK kasvatti - laitetaan hänet höyryveturiiin yhdessä Salon kanssa ja otetaan A.Pelli vaihdossa
Ihan uskomatonta jos noin.Tuliko siitä nyt jäähy kun kurpitsa sitä pyysi?
Mun mielestä taklaus meni suurimmaksi osaksi ohi.EIHÄN SE NÄSSEN EDES OSUNUT LAITAAN TUOSSA TILANTEESSA. Hyi vittu että minua vituttaa nämä vitun paskat AMMATTITUOMARIT.
Niin ja siinä ei olisi tarvinut kuin Wargin siirtää vielä pari metriä viereen ja olisi ollut häkki.Laitataklaus? Joo o…
No silti kuraa tämä pelaaminen on. Pelin paras paikka avautui tuon taklauksen jälkeen ja sekään ei ollut lähellä
Meni ohi joo kun Nässen menetti kiekon ja yritti väistää taklausta.Mun mielestä taklaus meni suurimmaksi osaksi ohi.
Älä nyt, jos oikein hyvä tuuri käy ni saatetaan tehdä vielä vaikka maali. Ei toki välttämättä mutta saatetaan tehdä.Tää on yks vitun iso vitsi. Eihän tätä ole mitään järkeä katsella.
EIHÄN SE NÄSSEN EDES OSUNUT LAITAAN TUOSSA TILANTEESSA. Hyi vittu että minua vituttaa nämä vitun paskat AMMATTITUOMARIT.