Ei paljoakaan hyviä elementtejä pelissä ole. 9 erää, 2maalia, vaikea voittaa pelejä. Maalintekopaikoille ei päästä sitten millään, jotain on isosti vikana koko joukkueessa tällä hetkellä ja valmennus ei osaa kurssia muuttaa, tänäänkään ei pelattu voitosta missään vaiheessa.
Suoraan sanottuna vitutti viettää perjantai-iltaa hallilla ja tuhlata vapaa-aikaa ton tuhnuttamisen kattomiseen. Sijoitus sarjataulukossa laskee vauhdilla ja mitään mikä kurssia muuttaisi ei jäällä näy, maalinteko-ongelma on tällä hetkellä massiivinen.
Helvetin hyvä kirjoitus ja allekirjoitan sanasta sanaan. Tässä kun ikää on alkanut tulla mittariin, niin sitä osaa nykyään antaa enemmän arvoa vapaa-ajalle. Jääkiekon seuraamisen pitäisi tuottaa hyvää oloa ja elämyksiä, mutta sitä ei Kouvolassa nykyisin kotijoukkue tarjoile. Tämän kauden KooKoo ei kotijäällä taistele voitoista. KooKoon kotimatseissa ei ole tällä hetkellä mitään syytä käydä, eikä joukkueessa ole maalivahteja lukuunottamatta yhtäkään yksilöä, jonka peliesityksiä haluaisi paikan päällä käydä ihastelemassa. Kai mä olen sitten paska kannattaja, mutta mä en ainakaan halua enää pilata iltojani sillä, että menen hallille vittuuntumaan pariksi tunniksi, jonka jälkeen sitten massiivinen slerba otsassa loppuillan puran pahaa oloa täällä.
Olen omistanut kausikortin jo vuodesta 2005 joka saatanan kausi. Tänä syksynä emmin kausarin uusimista ihan viime tinkaan asti ja taisin pari päivää ennen kotiavausta pistää tilauksen sisään, kun menneinä vuosina kausari on tilattu melkeinpä heti, kun ovat myyntiin tulleet. Valmentajien joukkopaosta ja joukkueen täysin kunnianhimottomasta rakentamisesta oli koko ajan huonot vibat kesällä sekä alkusyksystä ja tässä alkaa nyt ne omat pahimmat uhkakuvat käydä toteen, kun niitä kärkipelaajia ei hankittu muiden jengien vahvistuessa.
Pakko ottaa aikalisä nyt KooKoon seuraamisesta sekä tästä palstasta ja keskittyä elämässä muihin asioihin. Muuten rupeaa vannetta kiristämään päässä aivan liikaa. Jos toimistolla joku tätä palstaa seuraa, niin onneksi olkoon vain. Onnistuitte karkoittamaan minut hallilta. Vaadin seuralta jonkinlaista ulostuloa ja selvitystä sekä konkreettisia toimenpiteitä ennen kuin olen taas valmis investoimaan vapaa-aikaani ja rahaani tuohon touhuun.