Peliesitykset 2022–2023

  • 325 117
  • 5 635

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
"Dastou"

Rakkaalla lapsella on monta nimeä.
 

Housu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos edes jotain positiivista tässä haluaa ajatella, niin ei ne kyllä näytä mitään jeesuksia olevan nuo kärpäpelaajatkaan. Vaikka niillä on kansallissankari Anttila ja jokaisella miljoona sopimusrahaa taskussa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Rautanen! Hevi-Metalli!
 

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
Ois pysytty vittu amatöörituomareissa kun tää on menny vaan enemmän päin persettä sen jälkeen ku nää torspot on alkanu saamaan tästä asiasta muutakin liksaa kuin kahvipaketin..
 

Puli-Cher

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä en ole kyllä Olli Salon valmennukseen ollut missään vaiheessa tyytyväinen. Ilman huikeita maalivahteja ei oltaisi oltu viime vuonna yhtään missään. Kyllä se pelikin pitäisi jollain tasolla olla uomissaan.
 

Keyser

Jäsen
Mä en ole kyllä Olli Salon valmennukseen ollut missään vaiheessa tyytyväinen. Ilman huikeita maalivahteja ei oltaisi oltu viime vuonna yhtään missään. Kyllä se pelikin pitäisi jollain tasolla olla uomissaan.
Ihmettelen myös, että joukkueessa runko pysynyt samana mutta pelistä ei tuu silti mitään. Toki valmennuksessa muuttui kaikki paitsi Salo.
 

Kalapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viime vuoden raikas, nopea hyökkäyspeli on kadonnut jonnekin. Samaa kaavaa kulmien kautta. Ja sinne jäädään. Ja kun tilanne tulee, yksi pieni neppailusiirto liikaa. Ja tilanne ohi. Andersson on kadonnut jonnekin. Ainoa maali kuvaa tilanteen. Puolustaja syöttää, toinen tekee. Nyt ryhtiliike. Yleisöä noin 3200, hieno juttu. Sille pitäisi vaan tarjota paljon parempaa. Kärpät on kyllä kova, mestariainesta.
 

Funky Duck

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
− En sanoisi, että olemme tyytyväisiä, vaikka alkukausi ei ole ollut huono. Olemme parempia kuin sarjataulukko tällä hetkellä näyttää. Kunhan keskitymme oikeisiin yksityiskohtiin, niin saamme parempia tuloksia, D'Astous tuumi.

Minä kyllä sanoisin, että olemme vitusti huonompia kuin sarjataulukko tällä hetkellä näyttää. Ja yksityiskohdatkin on aika perkeleen isoja.
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Ei paljoakaan hyviä elementtejä pelissä ole. 9 erää, 2maalia, vaikea voittaa pelejä. Maalintekopaikoille ei päästä sitten millään, jotain on isosti vikana koko joukkueessa tällä hetkellä ja valmennus ei osaa kurssia muuttaa, tänäänkään ei pelattu voitosta missään vaiheessa.
Suoraan sanottuna vitutti viettää perjantai-iltaa hallilla ja tuhlata vapaa-aikaa ton tuhnuttamisen kattomiseen. Sijoitus sarjataulukossa laskee vauhdilla ja mitään mikä kurssia muuttaisi ei jäällä näy, maalinteko-ongelma on tällä hetkellä massiivinen.
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Ei paljoakaan hyviä elementtejä pelissä ole. 9 erää, 2maalia, vaikea voittaa pelejä. Maalintekopaikoille ei päästä sitten millään, jotain on isosti vikana koko joukkueessa tällä hetkellä ja valmennus ei osaa kurssia muuttaa, tänäänkään ei pelattu voitosta missään vaiheessa.
Suoraan sanottuna vitutti viettää perjantai-iltaa hallilla ja tuhlata vapaa-aikaa ton tuhnuttamisen kattomiseen. Sijoitus sarjataulukossa laskee vauhdilla ja mitään mikä kurssia muuttaisi ei jäällä näy, maalinteko-ongelma on tällä hetkellä massiivinen.

Helvetin hyvä kirjoitus ja allekirjoitan sanasta sanaan. Tässä kun ikää on alkanut tulla mittariin, niin sitä osaa nykyään antaa enemmän arvoa vapaa-ajalle. Jääkiekon seuraamisen pitäisi tuottaa hyvää oloa ja elämyksiä, mutta sitä ei Kouvolassa nykyisin kotijoukkue tarjoile. Tämän kauden KooKoo ei kotijäällä taistele voitoista. KooKoon kotimatseissa ei ole tällä hetkellä mitään syytä käydä, eikä joukkueessa ole maalivahteja lukuunottamatta yhtäkään yksilöä, jonka peliesityksiä haluaisi paikan päällä käydä ihastelemassa. Kai mä olen sitten paska kannattaja, mutta mä en ainakaan halua enää pilata iltojani sillä, että menen hallille vittuuntumaan pariksi tunniksi, jonka jälkeen sitten massiivinen slerba otsassa loppuillan puran pahaa oloa täällä.

Olen omistanut kausikortin jo vuodesta 2005 joka saatanan kausi. Tänä syksynä emmin kausarin uusimista ihan viime tinkaan asti ja taisin pari päivää ennen kotiavausta pistää tilauksen sisään, kun menneinä vuosina kausari on tilattu melkeinpä heti, kun ovat myyntiin tulleet. Valmentajien joukkopaosta ja joukkueen täysin kunnianhimottomasta rakentamisesta oli koko ajan huonot vibat kesällä sekä alkusyksystä ja tässä alkaa nyt ne omat pahimmat uhkakuvat käydä toteen, kun niitä kärkipelaajia ei hankittu muiden jengien vahvistuessa.

Pakko ottaa aikalisä nyt KooKoon seuraamisesta sekä tästä palstasta ja keskittyä elämässä muihin asioihin. Muuten rupeaa vannetta kiristämään päässä aivan liikaa. Jos toimistolla joku tätä palstaa seuraa, niin onneksi olkoon vain. Onnistuitte karkoittamaan minut hallilta. Vaadin seuralta jonkinlaista ulostuloa ja selvitystä sekä konkreettisia toimenpiteitä ennen kuin olen taas valmis investoimaan vapaa-aikaani ja rahaani tuohon touhuun.
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Helvetin hyvä kirjoitus ja allekirjoitan sanasta sanaan. Tässä kun ikää on alkanut tulla mittariin, niin sitä osaa nykyään antaa enemmän arvoa vapaa-ajalle. Jääkiekon seuraamisen pitäisi tuottaa hyvää oloa ja elämyksiä, mutta sitä ei Kouvolassa nykyisin kotijoukkue tarjoile. Tämän kauden KooKoo ei kotijäällä taistele voitoista. KooKoon kotimatseissa ei ole tällä hetkellä mitään syytä käydä, eikä joukkueessa ole maalivahteja lukuunottamatta yhtäkään yksilöä, jonka peliesityksiä haluaisi paikan päällä käydä ihastelemassa. Kai mä olen sitten paska kannattaja, mutta mä en ainakaan halua enää pilata iltojani sillä, että menen hallille vittuuntumaan pariksi tunniksi, jonka jälkeen sitten massiivinen slerba otsassa loppuillan puran pahaa oloa täällä.
Eikös tuon meidän rakkaan KooKoon pelaamisesta kotijäällä pitäs kertoo jotain se fakta että lukio-ikäinenkin miettii, että mihin vittuun tuli perjantai-ilta käytettyä? Kyllä, kavereita oli mukana ja heidän kanssa oli kivaa. Mutta se mikä toi meidät sinne enemmänkin lamaannutti meiän fiiliksen. Ei siinä, tänään ois nuoli Hämptöniä päin ja pelin jälkeen oon valmis miettimään samoja kysymyksiä ja kenties joudun arvoittamaan mun koko olemassaolon uudelleen.

Ulostuloa odotellessa. Nyt kun itse on seurannut tätä lajia ja ymmärtää peliä paremmin mitä 4 vuotta sitten, niin nyt tämä pelillinen kyntäys vaan vituttaa. Ei Tuokkola-eran aikana häviö tappanu päivän fiilistä, koska harrastuksen alussa oltiin kuitenkin. Sen jälkeen käytiin huipulla ja nyt ollaan tässä vaiheessa, missä itsekin odotan jonkinlaista puhetta joukkueen sisältä, enkä sitä miten D'Astous tietää pystyvänsä parempaan.

Eteenpäin.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viime vuoden raikas, nopea hyökkäyspeli on kadonnut jonnekin.

Aika kultaa muistot. Hauska käydä lukemassa melko tarkkaan vuosi sitten kirjoitettuja kommentteja. Jos vuoden takaisin kommentteja on uskominen, niin KooKoon peli vuosi sitten oli kaikkea muuta kuin raikasta ja nopeaa hyökkäyspeliä. Viime kauden vahvistuksia oltiin lokakuun puolivälissä fanien toimesta lähettämässä maitojunalla alimpaan helvettiin. Ihan samalla tavalla vahvistusten perään huudettiin tuolloinkin. Oikeastaan tuon viime kauden viestit voitaisiin siirtää tähän ketjuun ei tarvitsisi kuin vuosiluku vaihtaa.

KooKoo on tehnyt tällä kaudella 13 kierroksen jälkeen 32 maalia (maaliero 32-32) ja viime kaudella KooKoo oli tehnyt 13 kierroksen jälkeen 28 maalia (28-27) eli tehtyjä maaleja oli tuolloin vähemmän. Pisteitä KooKoolla on tällä kaudella 13 kierroksen jälkeen täsmälleen yhtä paljon kuin viime kaudella eli 20.

Tällä kaudella liigassa Kärpät on tehnyt 38 maalia, Ilves 34 maalia ja KooKoo 32 maalia eli suhteellisen hyvin maaleja kuitenkin tehty.

Huonoahan tuo peli on ollut, ehkä osin loukkaantumisten vuoksi, mutta huonoa se oli viime kaudellakin tähän aikaan kaudesta.

Ei tässä nyt kannata heittää pyyhettä kehään. KooKoolla on ihan samat mahdollisuudet kehittää peliä, kun edellisillä kausillakin. Ei ne Ahokkaan kaudetkaan alkaneet millään riemumarssilla.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös