Sai just sen edun mitä lähti hakemaan, jäitä Arskan kypärään nytPerus tuomio Oululaisittain
Sai just sen edun mitä lähti hakemaan, jäitä Arskan kypärään nytPerus tuomio Oululaisittain
Mörköhän on suuri kansallissankari, täytyyhän sen saada vähän hyvää.Perus tuomio Oululaisittain
Tästä samaa mieltäMummo meni hakemaan Perse-Arin painiin, pasko housuunsa ja Kookoolle jäähy. Hieno mies.
Taisi noi Arskan alakoukut olla tuomarin mielestä hieman liikaa. Ehkä hieman tarpeetonta.Möröllä tais olla nuha kun Arska vähän niisti. Ei tollasia vihellyksiä play offeissa vihellellä. Se on Salomonin tuomio aina. Jos olis hanskat tiputtanut, niin sitten olis asia erikseen.
Möröllä tais olla nuha kun Arska vähän niisti. Ei tollasia vihellyksiä play offeissa vihellellä. Se on Salomonin tuomio aina. Jos olis hanskat tiputtanut, niin sitten olis asia erikseen.
Pitäähän se saada näyttää että sinne maalille on ihan turha tulla tökkimään. Mut joo olis riittänyt kun olis kopauttanut pokkarilla käsille.Taisi noi Arskan alakoukut olla tuomarin mielestä hieman liikaa. Ehkä hieman tarpeetonta.
Harmi vaan, että se maalinteko ei noin yleisesti ole ollut KooKoon vahvuus. Pakit ei vaan saa vetoja maalille asti ja ajoissa ei pysy kiekot mukana.Parasta peliä KooKoo kiekollisesti pelaa hetkeen, nyt vaan pitää itse tehdä se seuraava maali
Ilmeisesti oli tuomari jo aiemmin sanonut Arskalle että lyöminen saa loppua.Joo oli kyl naurettava toi 2+2. Molemmille kakkoset ois ollu ok.
Mä koen KooKoon voiton aivan realistisena yhä. Jos KooKoo on aktiivinen ja pistää kiekkoa liikkeelle niin pomppii se meillekin.Kärpät osaa kyllä puolustaa. Ihan mahdottomalta tuntuu, et voitais 2 maalin takaa tulla enää Raksilassa edes tasoihi, saati voittaa. Noh olen mielelläni väärässä.
Tämä on ihan mahdollista, olihan se aiemminkin tuossa tökkimässä.Ilmeisesti oli tuomari jo aiemmin sanonut Arskalle että lyöminen saa loppua.
Kärpät osaa kyllä puolustaa. Ihan mahdottomalta tuntuu, et voitais 2 maalin takaa tulla enää Raksilassa edes tasoihi, saati voittaa. Noh olen mielelläni väärässä.
Jukurit taisi tehdä viime kierroksella Raksilassa 6 maalia
Yritin vain luoda uskoa.Nyt on eri pelit ja Kärpyn kentät uudistettu
Älä yritä, ei se kannata. *hymiö*Yritin vain luoda uskoa.