Peliesitykset 2022–2023

  • 322 002
  • 5 635

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Möröllä tais olla nuha kun Arska vähän niisti. Ei tollasia vihellyksiä play offeissa vihellellä. Se on Salomonin tuomio aina. Jos olis hanskat tiputtanut, niin sitten olis asia erikseen.
 

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Möröllä tais olla nuha kun Arska vähän niisti. Ei tollasia vihellyksiä play offeissa vihellellä. Se on Salomonin tuomio aina. Jos olis hanskat tiputtanut, niin sitten olis asia erikseen.

Joo oli kyl naurettava toi 2+2. Molemmille kakkoset ois ollu ok.
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Taisi noi Arskan alakoukut olla tuomarin mielestä hieman liikaa. Ehkä hieman tarpeetonta.
Pitäähän se saada näyttää että sinne maalille on ihan turha tulla tökkimään. Mut joo olis riittänyt kun olis kopauttanut pokkarilla käsille.
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Kärpät puolustaa niin hyvin että pakko saada pari napsua lisää kaikkeen tekemiseen jos meinataan edes maalitili avata.
 

Kalapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Näihin paineihin ei pitäisi vaan lähteä mukaan. Peli on hyvää, mutta tuo musta puoliminuuttinen. Pidetään nyt maali puhtaana naapurin ylivoiman ajan. Ja sitten kirivaihde päälle. Paineet ovat Kärpillä.
 

Keyser

Jäsen
Kärpät osaa kyllä puolustaa. Ihan mahdottomalta tuntuu, et voitais 2 maalin takaa tulla enää Raksilassa edes tasoihi, saati voittaa. Noh olen mielelläni väärässä.
 

Puli-Cher

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kärpät osaa kyllä puolustaa. Ihan mahdottomalta tuntuu, et voitais 2 maalin takaa tulla enää Raksilassa edes tasoihi, saati voittaa. Noh olen mielelläni väärässä.
Mä koen KooKoon voiton aivan realistisena yhä. Jos KooKoo on aktiivinen ja pistää kiekkoa liikkeelle niin pomppii se meillekin.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kärpät osaa kyllä puolustaa. Ihan mahdottomalta tuntuu, et voitais 2 maalin takaa tulla enää Raksilassa edes tasoihi, saati voittaa. Noh olen mielelläni väärässä.

Joo - aina välillä sen aistii. Kärppien rutiini kuitenkin on siellä, ei se ole mihinkään yksilöiltä hävinnyt vaikka joukkueella on vaikeaa ollut

Blomqvistista rakennetaan henkilökultti, sankari - joka kantaa Kärpät finaaliin asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös