Onhan näitä siis, sen kun valitsee vaan.U20-veskarit Tuukka Niskanen ja Stepan Vopravil kaiketi.
Onhan näitä siis, sen kun valitsee vaan.U20-veskarit Tuukka Niskanen ja Stepan Vopravil kaiketi.
Olen kuullut samaa huhuaVähän kuullut huhua siitä Nurmen HPK sopimuksesta. En kyllä muuta syytä tälle näe kuin että siellä on luvattu kiintiö paikka pelaavassa kokoonpanossa.
Olen kuullut samaa huhua
Ja myös että isä olis suuressaroolissa säätämässä. Vähän niin kuin eräällä kaverilla joka pomppi joukkueesta toiseen. Toivottavasti ei vaikuta pojan kehitykseen.Olen kuullut samaa huhua
Isä on pojan pelaaja-agentti.Ja myös että isä olis suuressaroolissa säätämässä. Vähän niin kuin eräällä kaverilla joka pomppi joukkueesta toiseen. Toivottavasti ei vaikuta pojan kehitykseen.
Juu tiedän. Kunhan ei tosiaan mene dollarit silmissä. Vaan pojan kehitys.Isä on pojan pelaaja-agentti.
Aina hyvä ja toimiva järjestely kun iskä mukana säätämässä.Isä on pojan pelaaja-agentti.
Juu tiedän. Kunhan ei tosiaan mene dollarit silmissä. Vaan pojan kehitys.
Pitäis tajuta että poika ei todellakaan ole vielä valmis liigaan. Ensi syksynä voi olla.No en tiedä onko tuo KooKoon prosessikaan vakuuttanut heitä.
Ansaittu johto.