Se tässä ehkä masentaa eniten, että mahdollisuudet olis vaikka voittaa se perus 4-1 mutta kun ei kukaan osaa oikein pelata jääkiekkoa niin vaikeaa se on..Tepsi on ollut niin tuhnu, että kyllä siltä täytyy nyt edes piste ottaa.
On kyllä kieltämättä paska omassa ammatissaan.Joonas Kova, mä häpeän edelleenkin sitä että saat viheltää missään sarjassa.
Ei oikein pysty ymmärtämään tätä tuomarihommaa, ne saa vetää ihan kuinka paskan pelin tahansa niin seuraavana iltana oot kuitenkin uudestaan hommissa.On kyllä kieltämättä paska omassa ammatissaan.
Ehkä sielläkin on markkinat kuivat?Ei oikein pysty ymmärtämään tätä tuomarihommaa, ne saa vetää ihan kuinka paskan pelin tahansa niin seuraavana iltana oot kuitenkin uudestaan hommissa.
Tällä kaudella ollut hyvä. Mutku ei riitä tällä kaudella sekään.Setänen ollut hyvä tänään
Nimenomaan. Jos kuva kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa, niin Setäsen reaktio Ässien 1-0 maaliin tiistaina kertoi enemmän, kuin miljoona sanaa. Oli kyllä tyhjentävä lakoaminen jään pintaan.Itseasiassa Setänen on sellainen henkilö jonka takia mä toivon hyvää tolle jengille tällä kaudella vielä. On sen verran sympaattisen tuntuinen hemmo. Pelannut hyvin ja ansaitsisi parempaa eteensä.
Siinä ois sellanen pelaaja jonka jatkosopparin vois vaikka pikkuhiljaa julkaista jos on olemassa. Hirveen moni muu jatko tosta poppaasta ei niin lämmittäisi.Itseasiassa Setänen on sellainen henkilö jonka takia mä toivon hyvää tolle jengille tällä kaudella vielä. On sen verran sympaattisen tuntuinen hemmo. Pelannut hyvin ja ansaitsisi parempaa eteensä.
Samaa mieltä. Vaikuttaa niin leppoisalta tyypiltä että suoraan joku 10 vuoden soppari. Sit kun kiekko en enää tartu ni loppuajaksi voisi jäädä vaan höpöttelemään koppiin. On siitä muillekkin kookoossa maksettu.Siinä ois sellanen pelaaja jonka jatkosopparin vois vaikka pikkuhiljaa julkaista jos on olemassa. Hirveen moni muu jatko tosta poppaasta ei niin lämmittäisi.
Omiin pitää aina uskoa, vaikka tekee kuinka kipeää!!!Mä ihan alotuspotkusta uskoin jengiin täysillä ja yritin teille sanoa että pisteitä tulee, mutta te luopiot ette uskoneet.