Peliesitykset 2022–2023

  • 323 894
  • 5 635

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
Itseasiassa Setänen on sellainen henkilö jonka takia mä toivon hyvää tolle jengille tällä kaudella vielä. On sen verran sympaattisen tuntuinen hemmo. Pelannut hyvin ja ansaitsisi parempaa eteensä.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itseasiassa Setänen on sellainen henkilö jonka takia mä toivon hyvää tolle jengille tällä kaudella vielä. On sen verran sympaattisen tuntuinen hemmo. Pelannut hyvin ja ansaitsisi parempaa eteensä.
Nimenomaan. Jos kuva kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa, niin Setäsen reaktio Ässien 1-0 maaliin tiistaina kertoi enemmän, kuin miljoona sanaa. Oli kyllä tyhjentävä lakoaminen jään pintaan.

Maistuu kaksi pistettä. D'Astousiin on aina uskottu!
 

Keyser

Jäsen
Itseasiassa Setänen on sellainen henkilö jonka takia mä toivon hyvää tolle jengille tällä kaudella vielä. On sen verran sympaattisen tuntuinen hemmo. Pelannut hyvin ja ansaitsisi parempaa eteensä.
Siinä ois sellanen pelaaja jonka jatkosopparin vois vaikka pikkuhiljaa julkaista jos on olemassa. Hirveen moni muu jatko tosta poppaasta ei niin lämmittäisi.
 

Housu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Siinä ois sellanen pelaaja jonka jatkosopparin vois vaikka pikkuhiljaa julkaista jos on olemassa. Hirveen moni muu jatko tosta poppaasta ei niin lämmittäisi.
Samaa mieltä. Vaikuttaa niin leppoisalta tyypiltä että suoraan joku 10 vuoden soppari. Sit kun kiekko en enää tartu ni loppuajaksi voisi jäädä vaan höpöttelemään koppiin. On siitä muillekkin kookoossa maksettu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös