Nähtävästi! Mulle näyttäytyy ajoittain melko raskasjalkaiselta rystyneppailijalta. Mutta enpä ole edes nähnyt laajaa otantaakaan vielä :)Lahjattomat treenaa. Warg on ollut erittäin hyvä hankinta.
Nähtävästi! Mulle näyttäytyy ajoittain melko raskasjalkaiselta rystyneppailijalta. Mutta enpä ole edes nähnyt laajaa otantaakaan vielä :)Lahjattomat treenaa. Warg on ollut erittäin hyvä hankinta.
22 sekunttia tasapeliin.Taivas ja helvetti taas yhteen minuuttiin. Oppirahoja..
Innostavaa, masentavaa ja innostavaa varmaan tarkoititHetkeen en muista mitään näin innostavaa ja masentavaa näin lyhyen ajan sisään
Entäs jos mentäisiin tuosta takasisin siihen innostavaan vibaan? Muistatko tälläistä tapahtuman käännettä tapahtuneen joskus :DHetkeen en muista mitään näin innostavaa ja masentavaa näin lyhyen ajan sisään
Jep. Olin juuri lainaamassa omaa viestiäni samassa tarkoituksessaInnostavaa, masentavaa ja innostavaa varmaan tarkoitit
Teki hyvää, olla väärässä oletuksessa. Tasoihin vieläkin!22 sekunttia tasapeliin.
Mietinkin et jotenkin keskinkertanen matsi Anderssonilta menossa, mut onneks hoiti kuitenkin kiintiömaalin alta pois.Onneksi Linuksella on sopimus myös ensi kauden osalta.