Peliesitykset 2021–2022

  • 255 889
  • 3 859

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
Mitäs tälle joukkueelle on tapahtunut kun raikasta jalkaa
Tässä hämmentyneenä mietin samaa. Mennään vielä sillä että Ilves on paska. Mutta jos tää vielä jatkuu tästä ni en hyväksy mitään "ilves pelasi kauden huonoimman pelinsä ja huonoista vähemmän huono voitti"- kommentteja vaan siinä tapauksessa olen sitä mieltä että raikkaalla ja ihan mukiinmenevällä pelillä voitettiin.

Matka on kuitenkin pitkä vielä.. Oden tekee varmasti yhden.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Arttu Pellin piste- ja maaliputkesta kun kirjoitin, niin sehän on Peetro Seppäläkin parhaillaan neljän matsin pisteputkessa (1+4).
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Olisko kaamos selätetty. Näyttää huomattavasti pirteämmältä kuin surulliset SaiPa pelit. Mut katellaan rauhassa...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minä olen aina tykännyt Eemeli Suomesta.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
No more vitun penalties. Ihan helvetti oikeasti
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko Rautiainen herännyt koomasta vai mistä vai onko vain suonenveto? "Oli siinäkin kyllä fiksu ukko", totesi 10-vuotias sukulaispoika vieressä tuosta Baptisten jäähystä. Ja ihan täysin samaa mieltä olen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Imuri! Kiitos!
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Av oli ehkä yleisesti alkuun vähän parempi, mutta sitten virhe sulkea kiekkoa maalin taakse sen sijaan, että oltaisiin yritetty purkaa.

Ja AV on seurausta Bonsasta, joka oli askeleen jäljessä. Ei tarvita häntä takaisin tähän
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Iso-Britannia vs Norja
  • 4.90
  • 4.60
  • 1.53
Ruotsi vs Ranska
  • 1.03
  • 16.00
  • 24.00
Kazakstan vs Puola
  • 1.72
  • 5.10
  • 3.35
Suomi vs Tanska
  • 1.21
  • 7.50
  • 12.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös