Peliesitykset 2021–2022

  • 261 798
  • 3 859
K

Kiekkokatsoja

Hienolta tuntuu ettei tämä ole kauden viimeinen ottelu, usko ollut koetuksella toisinaan. Nyt vaan 3 pistettä ja katsotaan missä ollaan!
Joo, pelataan ja sitten vielä pelataan.
Mulla tuntuu, että on nälkä.
Lisäys. Pelicans meni johtoon.
Kärpät pääsee paikoille, ei hyvä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Näin löysästi ei maalinedustaa näissä peleissä pelata.
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Huonosti pelattu tilanne koko viisikolta, mutta voi herranjumala tota Rautiaisen pelaamista. Miten löysä voikaan äijä olla. Ei muuta kuin poppareille ja kokoonpanoon takaisin vain jos tulee loukkeja.
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Huonosti pelattu tilanne koko viisikolta, mutta voi herranjumala tota Rautiaisen pelaamista. Miten löysä voikaan äijä olla. Ei muuta kuin poppareille ja kokoonpanoon takaisin vain jos tulee loukkeja.
Miten helppo ois ollu toi maali estää, puhdas vartalokontakti ja thats it. Aaltonen jäälle ja tämä pelle katsomoon!
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Jatketaan Rautiaisesta vielä sen verran, että mitä vittua on äijälle tapahtunut? Itse muistan Rautiaisen Ipasta työteliäänä, nopeana ja vittumaisena terrierinä, joka ei anna periksi jäällä. Tällä kaudella ollaan saatu jotain aivan muuta.
 

Caballero76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo
Minä ennen kautta vähän pelkäsin, että Rautiainen on sellanen arpakortti itselle kun tiesi, että isoon rooliin on hommattu. Ikävällä tavalla se realisoitui vaikka onhan se parantanu alkukaudesta.
 

Keyser

Jäsen
Minä ennen kautta vähän pelkäsin, että Rautiainen on sellanen arpakortti itselle kun tiesi, että isoon rooliin on hommattu. Ikävällä tavalla se realisoitui vaikka onhan se parantanu alkukaudesta.
No parantanut ja parantanut. Jotain väläytyksiä todella harvoin. Loukkaantuneena vs pelaavassa kokoonpanossa lähes yhtä paljon apua joukkueelle. Alle 20 pinnan kausi on aivan valtava pettymys itselleni.
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
En minäkään Rautiaiselta odottanut suuria, mutta sellaista 30 pistettä oli ihan realistista odottaa ja vähintäänkin, että repii joukkueelle.
 

Caballero76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo
No parantanut ja parantanut. Jotain väläytyksiä todella harvoin. Loukkaantuneena vs pelaavassa kokoonpanossa lähes yhtä paljon apua joukkueelle. Alle 20 pinnan kausi on aivan valtava pettymys itselleni.
Totta kai on pettymys varmaan myös Rautiaiselle. Mut on se nyt alkukauden jälkeen tehnyt ja syöttänyt ratkaisumaaleja, että siinä mielessä petrannut. Playoffeissahan on taas mahdollista tehdä hyviä asioita niin huonohko kausi unohdetaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös