Peliesitykset 2021–2022

  • 257 702
  • 3 859

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitähän liiga oli sensuroinut Marko Virtasen haastettelusta? Virtasella oli haastattelun lopuksi jotain sanottavaa, joka kuitenkin katkaistiin kesken lauseen.

 
(1)
  • Tykkää
Reactions: mize

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kun Lukon Venäjällä oli neuvostovahti, en olisi pannut pahakseni, vaikka yleisö olisi vähän kannustanut Ukrainaa. Siitä olisi tietysti voinut tulla seuralle sanomista. Mutta viimeistään nyt Venäjälle pitäisi tehdä kristallisen selväksi, ettei teitä kaivata missään kansainvälisissä urheilukinkereissä. Urheilu kun on oleellinen osa Venäjän systeemiä. Salpausselälläkin luulisi hävettävän.

Jo
Mitähän liiga oli sensuroinut Marko Virtasen haastettelusta? Virtasella oli haastattelun lopuksi jotain sanottavaa, joka kuitenkin katkaistiin kesken lauseen.


Laitoin tekstiviestin tuolle tilaisuuden vetäjälle ja hän sanoi, että olivat pyytäneet maikkaria editoimaan tuon uudestaan ja totisesti toivon, ettei kyse ollut yllä olevasta lainauksesta, josta Virtanen avautui
 

Kuuskasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vähän on kaksijakoiset tunnelmat pitääkö kohdistaa yksittäisiin ryssään näitä mielenosoituksia.
Se on kyllä ollut hieno nähdä miten alasta ja lajista riippumatta boikotteja on alettu tehdä.
Jokaiseen venäläiseen, joka ei julkisesti tuomitse Putinin toimia saa ja pitää kohdistaa mielenosoituksia. Tuo systeemi kaatuu vain sisältäpäin, ja se vaatii että mahdollisimman moni venäläinen nousee Putinia vastaan. Minun puolesta jokainen venäläinen, joka vaikenee asiasta voidaan palauttaa takaisin rajan taakse.

Hyvä voitto!
 

Shubert

Jäsen
Suosikkijoukkue
RL1936
Jokaiseen venäläiseen, joka ei julkisesti tuomitse Putinin toimia saa ja pitää kohdistaa mielenosoituksia. Tuo systeemi kaatuu vain sisältäpäin, ja se vaatii että mahdollisimman moni venäläinen nousee Putinia vastaan. Minun puolesta jokainen venäläinen, joka vaikenee asiasta voidaan palauttaa takaisin rajan taakse.

Hyvä voitto!
Mun mielestä aika paljon vaikuttaa se, millä tavalla tätä asiaa on tuotu ilmi Zagidulinin kuullen? Asiaa voidaan tulkita vähän eri tavoilla riippuen siitä, onko sieltä huudeltu jotain "R" -sanoja vai kunniaa Ukrainalle.
 

Kuuskasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mun mielestä aika paljon vaikuttaa se, millä tavalla tätä asiaa on tuotu ilmi Zagidulinin kuullen? Asiaa voidaan tulkita vähän eri tavoilla riippuen siitä, onko sieltä huudeltu jotain "R" -sanoja vai kunniaa Ukrainalle.
En ottanut kantaa Zagidulinin tapaukseen, vaan asiaan yleisesti. En tiedä mikä on hänen kantansa asiaan.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mun mielestä aika paljon vaikuttaa se, millä tavalla tätä asiaa on tuotu ilmi Zagidulinin kuullen? Asiaa voidaan tulkita vähän eri tavoilla riippuen siitä, onko sieltä huudeltu jotain "R" -sanoja vai kunniaa Ukrainalle.
Eikö tätä R:llä alkavaa sanaa saa vieläkään sanoa Suomessa ääneen vaikka Venäjä rikkoo kaikkia kansainvälisiä oikeuksia ja hyökkää brutaalilla tavalla rauhaa rakastavan Ukrainan kimppuun, joka ei ole millään tavalla koskaan uhannut Venäjää? Erikoista, jos R:llä alkavan sanan sanominen ääneen on pahempaa kuin Venäjän toimet Ukrainassa. Luin juuri erään artikkelin, että Putinin suosio kasvoi Venäjällä, kun Venäjä hyökkäsi Krimille 2014. Itse en ole kenellekään ollut huutelemassa, mutta ihmetyttää, että Suomessa ei saa mitään sanoa enää ääneen. R on R vaikka sen voissa paistaisi. Jokohan sen jälkeen venäläisiä saa kutsua R:llä alkavalla sanalla, jos hyökkäävät Suomeen samalla tavalla kuin Ukrainaan vai vieläkö pitää kaunistella asioita?
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Eikö tätä R:llä alkavaa sanaa saa vieläkään sanoa Suomessa ääneen vaikka Venäjä rikkoo kaikkia kansainvälisiä oikeuksia ja hyökkää brutaalilla tavalla rauhaa rakastavan Ukrainan kimppuun, joka ei ole millään tavalla koskaan uhannut Venäjää? Erikoista, jos R:llä alkavan sanan sanominen ääneen on pahempaa kuin Venäjän toimet Ukrainassa. Luin juuri erään artikkelin, että Putinin suosio kasvoi Venäjällä, kun Venäjä hyökkäsi Krimille 2014. Itse en ole kenellekään ollut huutelemassa, mutta ihmetyttää, että Suomessa ei saa mitään sanoa enää ääneen. R on R vaikka sen voissa paistaisi. Jokohan sen jälkeen venäläisiä saa kutsua R:llä alkavalla sanalla, jos hyökkäävät Suomeen samalla tavalla kuin Ukrainaan?
Ei tietenkään Suomalaisen pitää olla suvaitsevainen ja kääntää toinen poski jos joku sattuu lyömään. Ja toivottaa tervetulleeksi jos joku rajan yli tulee. Vaikka tulis panssarein ja muuten.

No asiaan. KooKoo on pelannut tauon jälkeen tuloksellisesti hyvää lätkää kotona. Eilenkin molemmat maalit tuli hyvistä yksilösuorituksista ja oivalluksista. Niitä vain pitäisi saada aikaiseksi pelissä enemmän. Ja saada siirrettyä tulokset myös vieraskaukaloon.

Löfqvistillä ilmeisesti ongelmia istua joukkueen pelisabluunaan tai omanpäänpeli sakkaa. Vai voisiko vielä olla lähtökuopissa? Vaikea sanoa onko millaisella lapulla täällä...
 

Shubert

Jäsen
Suosikkijoukkue
RL1936
Eikö tätä R:llä alkavaa sanaa saa vieläkään sanoa Suomessa ääneen vaikka Venäjä rikkoo kaikkia kansainvälisiä oikeuksia ja hyökkää brutaalilla tavalla rauhaa rakastavan Ukrainan kimppuun, joka ei ole millään tavalla koskaan uhannut Venäjää? Erikoista, jos R:llä alkavan sanan sanominen ääneen on pahempaa kuin Venäjän toimet Ukrainassa. Luin juuri erään artikkelin, että Putinin suosio kasvoi Venäjällä, kun Venäjä hyökkäsi Krimille 2014. Itse en ole kenellekään ollut huutelemassa, mutta ihmetyttää, että Suomessa ei saa mitään sanoa enää ääneen. R on R vaikka sen voissa paistaisi. Jokohan sen jälkeen venäläisiä saa kutsua R:llä alkavalla sanalla, jos hyökkäävät Suomeen samalla tavalla kuin Ukrainaan vai vieläkö pitää kaunistella asioita?
No itse en henkilökohtaisesti lähtisi tätä huutamaan kenellekään yksittäiselle urheilijalle tai muullekaan siviilihenkilölle. Mutta jokaisella oma ajatusmaailma ja sen mukaan elellään!
 

One-timer

Jäsen
Sen verran nyt tähän Zagidulin asiaan kommentoin että ei ole eilen ainakaan kannatajakatsomosta mitään Venäjään tai edes Ukrainaan liittyvää huudeltu, enkä ainakaan omiin korviin kuullut muualtakaan mitään vastaavaa. Toki voi olla, että se ei päätyyn sitten ole kuulunut.

Itse pelistä pitää todeta että alan tosiaan toivomaan että Meskanen on tehnyt jatkot jo tänne. Ainakin itse tykkään siitä tyylistä millä mies pelaa, vaikka varmaan lappu toki tällä kaudella on sellainen, että tehoja saisi vähän enemmän vielä tulla.
 

Kalapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En kyllä itse kuullut B3- katsomossa mitään kaveriin tai Ukrainaan viittaavaa. Kaveri olisi kyllä ansainnut selvän jäähyn antaessaan kolmeen kertaan peräkkäin mailaa Kookoon pelaajan selkään. Tuomari seisoi ihan aitiopaikalta.

Kuten keskustelun avauksessa totesin, kovat provokaatiot voisivat aiheuttaa seuralle harmia. Mutta edelleen olen sitä mieltä, että kun jääkiekko on näiden kahden veijarin lempilapsi, kaikki sinne kohdistuva sattuu. Yksilöt kärsivät näissä aina. Eikä vähiten juuri Ukrainassa.
 

Caballero76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo
Harmi vaan, että Peetro pukee ensi kaudella kelta-vihreän peliasun, jos huhut pitävät paikkansa.
Se on tietenkin harmillista, mutta myös ymmärrettävää. Nyt tajuaa miten hyvä pakki Pellikin oli vaikka joskus lipsui. Vaikka itse olisin aina tarjonnutkin Pellille jatkosopparia, ei ole parempiakaan paljon joukkueessa näkynyt.
 

Ansa Paitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä Arttu olisi ollut tarpeen ”kotonakin” mutta ymmärrettävää urheilijan kannalta välillä haistella muita pukukoppeja. Hienosti on kaudella pelannut. Ollut kerhon nousussa iso pala.
Muutekseen näitä koko uran samassa seurassa pelanneita ei taida liiemmin olla?
 

Caballero76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo
Kyllä Arttu olisi ollut tarpeen ”kotonakin” mutta ymmärrettävää urheilijan kannalta välillä haistella muita pukukoppeja. Hienosti on kaudella pelannut. Ollut kerhon nousussa iso pala.
Muutekseen näitä koko uran samassa seurassa pelanneita ei taida liiemmin olla?
Niin on enkä tiedä olisko se kehittyminenkään niin hyvää jos ei maisemat välillä vaihdu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös