Peliesitykset 2021–2022

  • 257 858
  • 3 859

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pitää tulla rangaistus! Rautasella naama auki. Pelaaja on vastuussa mailastaan, Mitä siellä vielä mietitään?
VIisi minuuttia tai 2+2 naama verillä!!!
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
2+2 minuuttia oikea tuomio! Nyt tarkkana pojat ettei tule alivoimamaalia.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Jos tästä ei saada kiekkoa maaliin, niin ihan ansiosta hävittiin. Omaa paskomista alivoimamaalien muodossa ja nyt neljä minuuttia ylivoimaa kolmannen erän loppuun.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Aika täydellinen kruunaus illalle.

Edit: Ja Kyle vielä kopauttaa sisään. Mahtavaa...
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Voi voi. Pääosin hyvää peliä KooKoolta. Ei Tappara juurikaan parempi ole ollut, muutoin kuin hyödyntänyt KooKoon muutamat kardinaalimunaukset. Noh eihän tuota neljän minuutin yv:tä oikein voi kehua :) Kyllähän näissä erikoistilanteissa korostuu näiden joukkueiden pelaajien ero henkilökohtaisessa taitotasossa.

Viimeiset kolme peliä 1/9. Enemmän pitäisi pisteitä saada kairattua.
 

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
Voi voi. Pääosin hyvää peliä KooKoolta. Ei Tappara juurikaan parempi ole ollut, muutoin kuin hyödyntänyt KooKoon muutamat kardinaalimunaukset. Noh eihän tuota neljän minuutin yv:tä oikein voi kehua :)
Mitä peliä sä katsoit? Voi oikeasti olla, että mä olen vaan torspojen torspo, mutta mun mielestä tuossa ei ollut järinkään paljon hyvää peliä. Maalipaikoille ei päästy käytännössä lainkaan. Toki Tapparakin on kova, mutta ei toi nyt erityisen hyvää peliä ollut. Edes vieraspeliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös