Pelicansin tiedotus – ”kun meille sopii”

  • 49 786
  • 191

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Tänäänkö peli ei siis näy mistään?

Kai edes Iida striimaa liveä instaan?
 

palli gunnar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Aika vaatimatonta tuo tiedotus monesti on, usein ei tiedoteta lainkaan eikä edes vastata kysymyksiin
sähköpostitse. Esim. tämä chl aiheutti monelle kausikorttilaiselle päänvaivaa kun joidenkin korteissa
luki chl ja joidenkin ei, eli pääseekö kortilla peliin vai ei, ilmeisesti ei kun tuli nämä koodit jotka taas
ei toimineet kaikilla, siitäkin olisi voinut tiedottaa että vika vissiin lippu.fi päässä. Sitten ilmeisesti
jotain etu/lounasseteleitä jaetaan toimistolla pienosakkaille mutta miten nämä jotka ei pysty toimistolta hakemaan saavat ne vai saavatko lainkaan, siitäkin voisi tiedottaa edes jotain tai edes vastata jos asiaa kysyy sähköpostitse. Yleensä palvelun tarjoaja/myyjä tekee selväksi mitä ko. tuote pitää sisällään, Pelicansin tapauksessa ostajan pitää itse selvitellä mitä kukin tuote pitää sisällään.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Kyllähän se on tai pitäisi olla itsestään selvää, että kysyvälle asiakkaalle vastaaminen olisi osa ongelman ratkaisua. Ja kohtuullisessa ajassa, mieluiten nopeasti. Se jos ei vastata, ja vaikka asiakas ratkaisun asiaan saisi itse kaivelemalla, on melkeinpä huonompi, kuin että asiakas saisi pahoittelevan vastauksen pian, ja ongelma jäisi ratkeamatta.

Joskus 2015 paikkeilla oli ainakin seisomakatsomoon hurjat alekausarit, 99 €? Kausarini ei toiminut, ja lipunmyyjä hallilla tulosti kertalipun ja otti kausikorttini. Uusi toimiva kortti tuli postissa muistaakseni pian, ja sain tuon kertalipun tulostamisen yhteydessä pahoitteluna 20 euron lahjakortin hallilla käytettäväksi. Kyllä jäi hyvä maku, tai itse asiassa todella huono omatunto, kun kausikortille jäi näin tavallaan hinnaksi 79 €. Per peli 2,60 € lipun hinta. Seurahan melkein maksoi, että sai katsojan. Mutta tuollainen hyvä palvelu jää pitkäksi aikaa mieleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös