Pelicansin tiedotus – ”kun meille sopii”

• 121 562
  • 478

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Tuo 17.2 on itseasiassa jalkapallossa siirtoraja Sveitsin liigaan niin varmaan se on jotenkin siitä haluttu repiä ja toivottu ettei kukaan osaa googlettaa.
Tai sitten Pelicans johdolla oli vireillä pelaajienmyynti sveitsiläiseen jalkapallojoukkueeseen.

Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Hyvä että lopussa on vastuuhenkilöt yhteystietoineen. Ei muuta kuin lauri.poyhonen@pelicans.fi -osoitteeseen vaan kritiikki ja korjausehdotukset seuran tiedotuspuoleen.
Ei auta. Kokeiltu on, monesti.

Vastausta ei vaan heru. Ei sillä, suosittelen muidenkin toki tykittävän sanallisen arkkunsa tyhjäksi, ehkä tuo sentään postit avaa tiedä häntä ?

Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Nyt jo. Eihän tätä ehditty edes viikkoa odotella, saati kuukautta. Tuon tason somepostaukset olisi voinut tehdä ChatGPT lauantai-iltana ja lisätä perään, että "Lisää asiasta alkuviikosta."

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Varakapteeniksi nousi koripallotähti.. no, mitä sillä oman pelaajan nimellä nyt niin väliä..
Tarkennetaan toki sen verran, että eihän se mihinkään noussut, kun on kuulunut kapteenistoon jo ihan kauden alusta lähtien. Kuin myös viime kaudellakin.

nataS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Varakapteeniksi nousi koripallotähti.. no, mitä sillä oman pelaajan nimellä nyt niin väliä..

Toivottavasti tuo koristähti tuo mukanaan ison tukun rahaa seuran kassaan. Luulisi, että tuon kaltaisilla nimillä seura saisi valtavan medianäkyvyyden ja sen mukana tukuittain sponsorirahaa. :D

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Topi Nättisten ja muiden nolla ukkojen mutinat voi jättää omaan arvoonsa. Tiedote tuli ja se oli riittävä mulle. Arvaillaan taas Nurmisen osuutta siihen ja tähän. Eli pelkkää mutujuttua. Jos ei Nättinen tajua, että miksi hinta nousi Horkyn myynnin varmistumisella niin ukko ei tajua busineksesta mitään. Joukkue mielestäni pysyi hyvinkin kilpailukykyisenä näistä muuveista johtuen. Vaikutushan nähdään toki nyt loppukaudella. Avasin Liigapodin kaksi kertaa Spotifystä, ensimmäisen ja viimeisen. Näitä 30v asiantuntijoita kevyillä näytöillä en tarvitse enää lisää mihinkään.

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Kuten olen aikaisemminkin todennut, niin aina jaksaa hämmästyttää kuin tyhminä seura kannattajiaan pitää.

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Hyvä että lopussa on vastuuhenkilöt yhteystietoineen. Ei muuta kuin lauri.poyhonen@pelicans.fi -osoitteeseen vaan kritiikki ja korjausehdotukset seuran tiedotuspuoleen.
On muuten selvästi taas nettipalstoja luettu, kun loppuun on annettu Laukkasen ja Pöyhösen yhteystiedot, vaikka Nurminen lupasi vastata itse kysymyksiin jos hänelle niitä lähettää.

Passiivisaggressiivisuus on hyvä ominaisuus seuran omistajalle! :)

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
On muuten selvästi taas nettipalstoja luettu, kun loppuun on annettu Laukkasen ja Pöyhösen yhteystiedot, vaikka Nurminen lupasi vastata itse kysymyksiin jos hänelle niitä lähettää.

Passiivisaggressiivisuus on hyvä ominaisuus seuran omistajalle! :)
Ootko koittanut laittaa niitä suoraan Nupelle?;)

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ootko koittanut laittaa niitä suoraan Nupelle?;)
Vittu sehän tulis hakkaamaan viestin lähettäjän kotiovea. Kirveellä. Siinä olisi vastausta kerrakseen. Ellei takavarikoinut omaa läppäriään myös.

Älkää nyt siellä Lahdessa hulluiksi heittäytykö vaikka vituttaisikin. Stay safe.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei sitä ole tarvinnut arvailla vuosikausiin. _Kaikessa_ on nupen kädenjälki.

Ukko pitäisi saada sivuun hommistaan. Kaikesta siitä hyvästäkin huolimatta.
Pelkkää arvailua minulle mihin kaikkeen sekaantuu siihen asti kunnes joku kopissa tai organisaation päättävässä elimimessä puhuu omalla nimellään asiasta. Se on aivan se ja sama mitä Jyväskylässä asiasta horistaan oma kantani tähänkään asiaan ei muutu.

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pelkkää arvailua minulle mihin kaikkeen sekaantuu siihen asti kunnes joku kopissa tai organisaation päättävässä elimimessä puhuu omalla nimellään asiasta. Se on aivan se ja sama mitä Jyväskylässä asiasta horistaan oma kantani tähänkään asiaan ei muutu.

Heh, niinkuin joku seurassa ollut tai oleva voisi mitenkään tulla omalla nimellään julkisuuteen.

Tästä on jo vuosia tiedetty, vaikka sinä päätätkin olla uskomatta.

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Heh, niinkuin joku seurassa ollut tai oleva voisi mitenkään tulla omalla nimellään julkisuuteen.

Tästä on jo vuosia tiedetty, vaikka sinä päätätkin olla uskomatta.
Tiedetty ja tiedetty. Kuten sanoin en usko hevosmiesten tietotoimistoja vaan perustan näkemykseni faktoihin. Niin kauan kuin kukaan joukkueen sisältä ei omalla nimellään puhu niin huhujen asteella mennään. Puhuminen julkisesti vaikeista asioista omalla naamalla on kuitenkin aavistuksen uskottavampaa kuin huhuilla sitä ja tätä nimettömästi selän takana. Tämä siis minun mielipide asiaan. Enkä minä tässä ym. asioita kokonaan kiistänyt kuten varmaan ymmärsit. Laajuudesta vaan ei meillä ulkopuolisilla ole mitään tietoa. Tästä syystä en arvosta näkemyksiä mm Jyväskylästä.

Vääpeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit
Mä luulen että puhuminen julkisesti vaikeista asioista omalla naamalla ei ole ihan niin helppoa kuin sanotaan.

Suoritetaan ajatusleikki: Ollaan kaikki isossa firmassa duunissa. Kaikille tuttu stressi ja suorituspaineet koputtelee ovella. Kiire, kiire, kiire. Tehdään duunimme oikein tai lähelle oikein. Millaista tulosta saadaan aikaan kovan paineen alla? Millaista jälkeä saadaan kun on tiedossa on paskaa palautetta ja tunti turpaan, ihan sama miten työsi teet? Pomo sanoo sitä ja tätä, yleisö sanoo toista. Ketä pitää miellyttää? No mutta. Paska fiilis. Rakkaudesta lajiin sitä vaan jää siihen työhön. Palkkaakin on saatava ja laskut odottaa maksua.

Ulkopuolella kukaan ei tiedä mistään mitään. Ongelmat eivät aina näy päällepäin. Toki jokaista fania saa vituttaa, saa raivota, puhua paskaa niin paljon kun suusta tulee. Ensin voisi tarkistaa faktat ja miettiä onko näistä toimistoa kohtaan kirjoitetuista kommenteista hyötyä? Mä toivon ettei työntekijät kauheesti lue näitä. Jokainen heistä tietää itse mikä mättää, mutta kuka puhuu niistä ongelmista ulospäin?

Tuoreessa uutiskirjeessä viitataan Pelicansin ja Ilveksen viime kauden pudotuspelisarjaan.

Lisäksi uutiskirjeen mukaan "Pelicans on viime aikoina esittänyt vahvoja otteita yleisön edessä..." :D taitaa olla nyt neljän kotiottelun tappioputki alla. Toki tämä on aika kryptinen ilmaus, tarkoitetaanko myös vieraayleisön edessä pelaamista...

No, tuttua laatua! Tsemppiä toimistolle...

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Tuoreessa uutiskirjeessä viitataan Pelicansin ja Ilveksen viime kauden pudotuspelisarjaan.

Lisäksi uutiskirjeen mukaan "Pelicans on viime aikoina esittänyt vahvoja otteita yleisön edessä..." :D taitaa olla nyt neljän kotiottelun tappioputki alla. Toki tämä on aika kryptinen ilmaus, tarkoitetaanko myös vieraayleisön edessä pelaamista...

No, tuttua laatua! Tsemppiä toimistolle...
Siellä on taas tekoäly raksuttanut kovaa tahtia, nopeasti silmäilty läpi ja lyöty jakoon. Kun ei ole motivaatiota yrittää, niin sitä vain ei ole.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy