Mä luulen että puhuminen julkisesti vaikeista asioista omalla naamalla ei ole ihan niin helppoa kuin sanotaan.
Suoritetaan ajatusleikki: Ollaan kaikki isossa firmassa duunissa. Kaikille tuttu stressi ja suorituspaineet koputtelee ovella. Kiire, kiire, kiire. Tehdään duunimme oikein tai lähelle oikein. Millaista tulosta saadaan aikaan kovan paineen alla? Millaista jälkeä saadaan kun on tiedossa on paskaa palautetta ja tunti turpaan, ihan sama miten työsi teet? Pomo sanoo sitä ja tätä, yleisö sanoo toista. Ketä pitää miellyttää? No mutta. Paska fiilis. Rakkaudesta lajiin sitä vaan jää siihen työhön. Palkkaakin on saatava ja laskut odottaa maksua.
Ulkopuolella kukaan ei tiedä mistään mitään. Ongelmat eivät aina näy päällepäin. Toki jokaista fania saa vituttaa, saa raivota, puhua paskaa niin paljon kun suusta tulee. Ensin voisi tarkistaa faktat ja miettiä onko näistä toimistoa kohtaan kirjoitetuista kommenteista hyötyä? Mä toivon ettei työntekijät kauheesti lue näitä. Jokainen heistä tietää itse mikä mättää, mutta kuka puhuu niistä ongelmista ulospäin?