Kaikki aina puhuu sairastuvasta, mutta kukaan ei liene sitä koskaan nähnyt. Mahtaakohan sitä edes olla olemassa? Jos semmoinen on, niin onkohan siellä enemmän sänkyjä kuin penkkejä? Onko siellä tarjolla Marie -keksejä ja laimeaa mehua? Soiko siellä hiljaisella rauhallinen taustamusiikki? Ja poikkeaako Pelicansin sairastupa muiden joukkueiden sairastuvista?
Ruudun lähetyksessä näytettiin, kun joku KooKoon kaveri napsasi taklauksen kuuppaan. Ei mikään erityisen kova taklaus, mutta sinnehän se osuma taas kolisi.. Toivottavasti ei pidempää huilia tulossa.Mitäs Lassenille tapahtui tänään KooKoo-pelissä? Vaikka olin paikalla, tajusin vissiin vasta 3. erän alussa että eihän se pelaa... Ja peliaika näköjään alle 7min.
Eilisessä Pelicansin Gigantti pregamessa todettiin miehen tällä viikolla olleen treeneissä mukana.Onko kellään tietoa Pereskokovista, joko on näkynyt treeneissä?
Voi ei... Tulis jo se Sulak.Kousa jalkaa linkaten kopin puolelle.
Vähän uskalsinkin toivoa, että kyseessä oli vain varmistelua, kun pelikin oli voitettu. Itse olen täysin sen kannalla, että ns. tähtipelaajia ei muutenkaan päästettäisi enää kentälle siinä vaiheessa, kun peli on selvästi voitettu. Turha loukkaantumisriski jonkun Kangasniemen pyöriä siellä vaikka Sportin turhaantuneita mörköjä vastaan. Ihan sama, jos se haittaa pisteiden metsästystä, kunhan pysyvät ehjänä.Selvittiin ilmeisesti kuitenkin säikähdyksellä sillä Pelicansin otteluennakon mukaan Kousa on kokoonpanossa tänään.
Pelsun virallinen twitter ilmoitteli jalan hajonneen.A.Mustonen lähti pukkarin puolelle taklauksen jälkeen. Olkapäähän näytti sattuvan. Tästä se taas alkaa...
A. Mustonen ja Tyrväinen ovat sivussa viikkoja.
Kivelä ja Lahtinen stunttaa ihan hyvin nyt alkuun, mutta ei yhden laadukkaan hyökkääjän hankkiminen pahitteeksi olisi.