Pelicansin loukkaantumiset 2018–2019

  • 80 120
  • 225

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Ainakin Kousa pääsi itse luistimilla pois jäältä. Tammi Sontala on valmentajansa näköinen pelaaja.
 
Viimeksi muokattu:

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Ylönen palasi peliin ja ainakin jonkun vaihdon veti vielä. Kun HIFK:n pelaaja kampitti Ylöseltä jalat alta, ontui tämä vaihtoon ja sitten päädystä ulos.

Sontalan temppu oli kyllä taas sitä iiitröttts vöreningiä itteään. Toivottavasti saa tuosta loppukauden pelikiellon. Kousan puolesta nyt kädet ristiin, että olisi selvinnyt säikähdyksellä.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Toivottavasti Kousa tänään mukana! Päivittäkää tilanne heti kun tiedätte.

Ja jos joku ihmettelee miksi se minua kiinnostaa, niin isolla lähtee Pelicans tänään lapulle.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Toivottavasti Kousa tänään mukana! Päivittäkää tilanne heti kun tiedätte.

Ja jos joku ihmettelee miksi se minua kiinnostaa, niin isolla lähtee Pelicans tänään lapulle.

HIFK tulee tänään kovaa päälle, tiukka peli tulossa. Melkeinpä pakkovoiton paikka.

E: Keken pitäisi pelata tänään.
 
Viimeksi muokattu:

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
HIFK tulee tänään kovaa päälle, tiukka peli tulossa. Melkeinpä pakkovoiton paikka.

Vaikka menee täysin ohi ketjun aiheen, niin kommentoin yhden viestin verran. Teillä on todella hyvin rakennettu joukkue. Pakisto ja sentterit top2.

Minun mielestä olette se kovin haastaja Kärpille tänä vuonna. Toki tuo teidän runko on niin kova, ettei sitä saa tätä yhtä kautta pidempään pidettyä kasassa. Joten menkää päätyyn asti tänä vuonna!
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onkohan Ylösen suhteen toiveita vielä paluusta IFK sarjaan? Tänään tuskin pelaa kun Kivelä oli haasteltavana pelipäivän ennakossa Pelsun sivuilla niin eiköhän Niko siinä ainakin tänään pelaa.
 

Dank Sinatra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Onkohan Ylösen suhteen toiveita vielä paluusta IFK sarjaan? Tänään tuskin pelaa kun Kivelä oli haasteltavana pelipäivän ennakossa Pelsun sivuilla niin eiköhän Niko siinä ainakin tänään pelaa.
Voi olla, että palaa. Voi olla, että ei. Eipä näistä tähän aikaan kaudesta ilmoitella, ees meiän Pelsu-osion tietäjille. Tai jos ilmotellaan, niin varmasti eivät saa kertoa eteenpäin. @Arsi Haakana @Bobby voi korjata jos olen väärässä.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Voi olla, että palaa. Voi olla, että ei. Eipä näistä tähän aikaan kaudesta ilmoitella, ees meiän Pelsu-osion tietäjille. Tai jos ilmotellaan, niin varmasti eivät saa kertoa eteenpäin. @Arsi Haakana @Bobby voi korjata jos olen väärässä.

Itse en mikään tietäjä ole, mutta eipä näistä huudella ulospäin juurikaan. Oma veikkaus kuitenkin ettei Ylösellä mitään vakavampaa ole ja mies vielä askissa nähdään.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Lauantaina ei Ylönen ollut ainakaan edes aamujäillä, muita kokoonpanon ulkopuolisia oli. Ei tietoa mikä vamma kyseessä..
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Rowley taisi ainakin jättää kesken. Mankisellakin taisi olla jotain, mutta pelasi mielestäni lopussa. Vieläkö muita? Kuten todettua Kousan ja Zohon meno vaikuttaa vaivaiselta ei ole ukot kunnossa.

Ylösestä Nemo totesi etlarissa ei pelaa muutamaan päivään. Taavikin ilmeisesti rikki. Käy ukot vähiin. Pakeista reservissä vielä Keskitalo ja junnuissa toki Kinnusta, Pynnöstä ja Aholaa. Hyökkääjissä ei taida ehjiä olla kuin Toivola. Sentterin tontilla kyllä Elimäki esiintyi Toivolaa paremmin.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tuo Santalan kusipää taklaus ratkaisi tämän sarjan. Kousa on ollut sen jälkeen kuin varjo entisestä.

Miten tuo eilinen meni? Oli merkitty päivällä rosteriin. Poistettiinko viime hetkellä?
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuo Santalan kusipää taklaus ratkaisi tämän sarjan. Kousa on ollut sen jälkeen kuin varjo entisestä.

Miten tuo eilinen meni? Oli merkitty päivällä rosteriin. Poistettiinko viime hetkellä?
Joo Pelsukin oisi voinut pelin ratkettua eilen vetää Erosen kylmäksi pelin ratkettua, mutta tuohon ei kuitenkaan lähdetty. Tiedä sitten olisiko kääntynyt sarja:)
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdottomasti jos huomenna peli meinaa karata käsistä, niin Eronen ja/tai Thorell kylmäksi. Onnea sitten Julleille välieriin.

Kuka siellä enää uskaltaa ketään kylmäksi vetää kun sen teidän kanalauman isoimmatkin pakit peruuttelee kun Juho Keränen 175cm sulka päässä tulee karvaamaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös