Pelicansin harjoituspelit 2011

  • 53 262
  • 88

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Ehkä hyvin, hyvin tyhmä kysymys? Aikooko Pelicans näyttää SM-sarjan kotipelejä myös nyt netin kautta? Ainakin Pelicans – MODO peli näkyi hyvin …☺☺
Tuskin Pelicans saa näyttää SM-Liigan otteluitaan netissä, koska TV- ja nettioikeudet ovat ainakin SM-Liigan runkosarjan osalta URHOtv:llä, ilmeisesti vielä jokunen pudotuspelien alkukierroskin?

Mutta onhan sulla käytettävissä URHO:n kuuluisa web-TV netin kautta.
 

majusa3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Kiekkoreipas, Lahti 1976-1985
Mutta onhan sulla käytettävissä URHO:n kuuluisa web-TV netin kautta.

Joo, on minulla kaapeli Urho, mutta sillä ei nää kun tietyt pelit viikossa. Netti liittymä on työsuhde, joten sillä ei Sonera total valitettavasti näy, joten on tämä SM-liigan seuraaminen kyllä todella vaikeaa … No, hommasin takaisin sitten Canal + totalin, että ainakin jääkiekon MM-kisat pitäisi näkyä …
 

Epsilon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahti vs. Everybody
Kyllä eilinen JYP-peli ja edellinen MoDo peli näyttivät todella hyvältä. Molemmissa otteluissa Pelikaanit jäi (vastustajan paremman viimeistelyn takia) jokusen maalin taakse, mutta omaan tekemiseen jaksettiin uskoa ja taistella. Niin sitä sitten tuli rinnalle ja ohi.

Ensi viikolla on sitten vastassa Blues Espoossa ja "perinteinen" Peliitat Heinolassa.
 

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko sama mennä hallille kuin katsoa Urhon heikkotasoista web-lähetystä?..

Ei ehkä olisi tähän pitänyt tarttua, mutta tartun nyt kuitenkin. Itse jos satun tässä maassa olemaan ja en pääse hallille seuraamaan ottelua, seuraan korkealaatuista lähetystä HD-boksin kautta ihan mielelläni ja maksan 9e. Selaimella en ole katsonut joten sielä saattaa ongelmia ollakin? Noin yleensäottaen ainakaan HD-boksin kautta lähetys on ollut korkealaatuinen, ainakin viimekaudella.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei ehkä olisi tähän pitänyt tarttua, mutta tartun nyt kuitenkin. Itse jos satun tässä maassa olemaan ja en pääse hallille seuraamaan ottelua, seuraan korkealaatuista lähetystä HD-boksin kautta ihan mielelläni ja maksan 9e. Selaimella en ole katsonut joten sielä saattaa ongelmia ollakin? Noin yleensäottaen ainakaan HD-boksin kautta lähetys on ollut korkealaatuinen, ainakin viimekaudella.

Ei kannata tarttua, tv-lähetyksen laatu ja edes toimivuus on vähän toista luokkkaa kuin webistä tuleva. Tuolta löytyy Urho-tv:tä koskeva ketju, joka on aina surullista luettavaa tämän web-lähetysten osalta. Omalta osalta olen kerran katsonut ei niin sulavaa kuvaa 9 eurolla, toivottavasti ovat lisänneet lähtevää kaistaa tänävuonna.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Onko sama mennä hallille kuin katsoa Urhon heikkotasoista web-lähetystä? Itse menisin hallille, vaikka urholla pelin hinta olisi alle viisi euroa. Makuasioita tietysti.

Ei mutta nyt puhuttiinkin hinnoista ja onko 9 ekee kallis vai ei. Mielestäni ei ole kallis.

Ps niin menisin itsekin mieluusti hallille katsomaan mutta kun kotipeleihin matkaa suuntaansa melkein 300 km.
 

myytti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vika harkkapeli

Voisko joku kuka Heinolassa pelia seuraa / seurasi heittää arvoita miten hyvin Lopin saappaat täytetään? Hassua kuinka sitä voi kaveria näin kaivata, vaikka tossa kesällä niin toivoi siirtouutista :)
 

ahee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eikö kukaan todella ole käynyt katsomassa eilistä peliä?
Pelicansin nettisivuille ilmestynyt pieni raportti, jonka mukaan Hodgman teki avausmaalin. Voi olla miehen itseluottamuksen kannalta tärkeä maali...
http://www.pelicans.fi/pelicans-päätti-harjoituskauden-voitolla

Jos joku oli paikalla, voisi kertoa miten ketjut toimivat..
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itse olin Heinolassa eilen. Yllättävän paljon oli tunnetta harkkapeliksi + vielä että pelattiin farmia vastaan. Melkoista nokkapokkaa oli jo alusta lähtien kun joku Peliitta pelaaja ajoi heti ensi sekunneilla Laschia päin pirun kovaa, no Lasch sai sen verran väistettyä taklauksen että Peliitta pelaajalta lensi kypärä. Jäähyjä alkoi tulla siinä vaiheessa kun peli vihellettiin toisessa erässä poikki ja Peliitta pelaaja luisteli Järvistä päin niin että Peliittalainen kaatui jään pintaan, siitähän se mylly alkoi kun joku ulkopuolinen peliittalainen (manninen?) tuli haastamaan riitää Järvisen kanssa, pienet painit saatiin aikaiseksi ja sitten kun herrat pääsi jäähypenkille niin Sihvonen hyppäsi vaihtoaitiosta ja lähti myllyttämään Saitakaria (?) . Molemmat suihkuun siitä.

Itse pelillisiin otteisiin, Luttinen-Hodgman-Lasch pelasi ajoittain hyvää peliä, kiekko tuotiin todella helposti alueelle ja nättejä pyörityksiä saatiin aikaiseksi, Hodgmanin maali oli komea. Mutta mun mielestä Hodgman ei vielä istunut tuohon väliin niin hyvin kuin Loppi, onhan se ymmärrettävää kun Loppi on pelannu tuossa jo ekoista reeneistä asti. Parhaimmistoa oli Rinkinen-Tavi kaksikko, Tavi oli todella väkkärä ja voitti paljon kaksinkamppailuja. Rinkinen teki komean maalin suoraan jäähyltä tultuaan kun Wärn avasi Rinkisen läpiajoon. Puolustajista parhaat oli Latvala ja Järvinen, Latvalan tappava ranne rankaisi taas yläpesää ja Järvinen oli näppärä ja hoiti omanpään todella kylmän viileesti.

Koskiranta on mielestäni pelsujen huonoin. Ilmeisesti Paakkiskin satutti selkäänsä kun joku Peliitta pelaaja antoi sille kyytiä maalin takana, no pienen levon jälkeen Paakkis palasi peliin ja sai kyllä aika paljon mailaa käsille ja selkään (mitä vittua?). Välillä näytti että Väkeväinen kumppaneineen yritti satuttaa pelsulaisia.

Niin ja lopuksi tuomarikaksikko Vepsäläinen-Metsälä oli aivan perseestä, jokasesta pienestä torikokouksesta ukkoa penaltille..onhan nämä ens kaudella mestiksessa tuomaroimassa,onhan?

Makkara oli hyvää ja oli kiva erätauoilla päästä ulos lämmittelemään :)

sekainen kirjotus tää oli muttei tässä hedarissa parempaan pysty. Kiitos ja anteeksi.

-Eetska
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tässä lopullinen harkkapelien pistepörssi eilisen pelin jälkeen, mun tilastoinnin mukaan:

Lasch, Ryan 9. 4+7=11
Loppi, Matias 7. 2+5=7
Luttinen, Arttu 9. 3+4=7
Latvala, Jan 7. 3+3=6
Sopanen, Vili 6. 2+4=6
Seikola, Markus 7. 2+4=6
Brocklehurst, Aaron 9. 1+4=5
Koskiranta, Tero 9. 4+0=4
Järvinen, Joonas 8. 1+3=4
Wärn, Max 7. 1+2=3
Hodgman, Justin 3. 1+1=2
Pietilä, Juha-Pekka 6. 1+1=2
Jormakka, Pekka 8. 1+1=2
Pöyhönen, Marko 8. 1+1=2
Rinkinen, Teemu 8. 1+1=2
Jalvanti, Joonas 7. 1+0=1
Immonen, Jarkko 8. 1+0=1
Marttinen, Jyri 8. 0+1=1
Tavi, Janne 8. 0+1=1
Häppölä, Joni 1. 0+0=0
Blomqvist, Sami 3. 0+0=0
Isomäki, Joni 3. 0+0=0
Hurri, Joonas 5. 0+0=0
Paakkolanvaara, Tommi 6. 0+0=0
Sihvonen, Kari 6. 0+0=0

Hovinen, Niko 7. 2,00 maalia/ottelu
Rautiola, Antti 1. 3,00
Huumonen, Tuukka 1. 1,00

Pörssissä huomioitu vain täysaika pelit. Ei siis Pitsiturnausta.
 
Viimeksi muokattu:

Jeeveli

Jäsen
Tässä lopullinen harkkapelien pistepörssi eilisen pelin jälkeen, mun tilastoinnin mukaan:

Pörssissä huomioitu vain täysaika pelit. Ei siis Pitsiturnausta.
Pieni nukahdus tainnut siellä suunnilla tapahtua, kun Järvisen Joonas on unohtunut listoilta. No, mies on kiekkoillut tehoin: 8. 1+2=3. Verrattuna omiin tilastoihini, niin itselläni Laschilla on yksi syöttöpiste enemmän, muuten täysin samalta näyttää. Joten olemme tainneet onnistua. :D

Tämän lisäksi on hyvä muistaa asia jota tilastoissa ei näy, eli Jormakan Pekan kaksi ratkaisumaalia RL-skaboissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös