Nyt on kyllä pakko pyytää yksikin postaus jossa Pelsufani veikkaa joukkueelle viimeistä sijaa. Pääsääntöisesti täällä on puhuttu ettei säälipaikka ole kirkossa kuulutettu vaan sinnekkin voi tehdä tiukkaa ilman lisävahvistuksia. Kun katsoo jatkoajan voimasuhdeketjua Pelsu sijoitetaan pääsääntöisesti sijoille 8-12 joten ei muuallakaan yleinen mielipide ole se, että Pelsut menee varmasti sääleihin.
Milloin joukkue sitten on hyvä? Mielestäni kun ollaan top6. Säälit ovat ok suoritus ja sijat 11-> heikko. Saako sinulle nauraa jos jostain syystä Pelsut eivät olekkaan pleijareissa?
Olisi pitänyt muotoilla toisin, tarkotin lähinnä sitä, että tuntuu ettei porukka usko tähän materiaaliin mitä meillä on.
Tuntuu, että moni olettaa ettei päästä edes sääleihin jos runkoa ei vahvisteta 1-2 kovan tason pelaajalla.
Nämä siis lähinnä omia tuntemuksia siitä mitä olen täältä lukenut, en kännykällä jaksa alkaa nyt kaivelemaan tai haeskelemaan lainauksia tänne.
Oma henkilökohtainen näkemys kun on, että meillä on todella potentiaalinen ja hyvin taisteleva nippu kasassa, meidän valmennus on mielestäni huipputasoa ja uskon, että heidän johdollaan tämä joukkue on eri tasolla kuin viime kaudella.
Oma veikkaukseni Pelicansin sijoista pyörii siinä 6-8.
1-5 on mielestäni jo satumaisen kuuloista, mutta jos Pelicansin sijoitus on luokattoman huono omaan veikkaukseeni nähden, niin tottakai mulle saa sitten nauraa.
Mä olen ihan tunnettu siitä, että sanon aika kärkkäästi, mutta olen aina valmis myöntämään virheeni.
Joten ota talteen vaan, tästä kaudesta tulee hyvä!