Itse istuin myöskin suht takana vaihtopenkkiä ja pietilä kiroili paljon penkillä ja jotain muutakin huusi, jonka jälkeen kun Pietilä oli jäillä, niin Pasi huusi jotain ja alotus otettiin uusiks ja Pasi näytti Pietilälle kädellä että menee koppiin. En sitten tiedä mitä Pietilä on penkillä sanonut, koska heti käskettiin vaihdosta koppiin. Menihän tuo maali Pietilän piikkiin ja hänkin hakkasi mailaansa maaliin, joten oisiko tuosta syystä laitettu viilentämään tunteitaan. Mene ja tiedä. Mutta näin itse tulkitsin tilanteen.
edit. Lisätään vielä sen verran, että tosiaan Blood vakuutti itseni täysin ja Lassen myös vaikutti kelpo vahvistukselta tähän liigaan. Potulny kovasti ohjaa kavereita kentällä ja ainakin huomasin pari tilannetta, kun Potulny ohjeisti oikein pelaajia ja saatiin hyvin lopetettu kookoon hyökkäys. Maaleja ja lisää vauhtia myös itse toivoisin, mutta hyvältä vaikuttaa pelin lukukyky ja hyvin avittaa omia sijoittumisessa ja on äänessä kentällä. Tosin tää oli eka kerta ku näin jätkät jäällä, ni ei kovin paljon pidempää arviota voi heittää. Juvonen oli hyvä, kuten myös oli omasta mielestä Hakulinen, joka hyvin energisesti haki kiekkoa joka vaihdossa. Da Costalta myös muutamat hienot tilanteet ja ei kyllä omaan silmään vaikuttanut pehmeältä, vaan otti hyvin taklauksia vastaan ja jopa muutaman kerran taklasikin. EI Pelicans mitään erityistä esittänyt, mutta ainakin pelissä enemmän järkeä kuin viimekaudella ja isoa peukkua fyysisyydelle. Kyllä tosta hyvä tulee, jossei Potulny floppaa ihan totaalisesti, onneksi kumminkin on ihan hyviä junnuja ollut, kun useampiakin päässyt koittamaan. Odottelen kyllä jo kauden alkua!