Miten Kivenmäki on pelannut? Onko alueellevienti ollut edelleen hienoa katseltavaa?
T. Vajaan erän vasta nähnyt Pelicansin pelejä tällä kaudella.
Meillä on sitä varten Iikka, mutta muuten peli on ollut kelvollista ja parempaa odotettavissa
Miten Kivenmäki on pelannut? Onko alueellevienti ollut edelleen hienoa katseltavaa?
T. Vajaan erän vasta nähnyt Pelicansin pelejä tällä kaudella.
Kyl kaks on aina parempi ku yks. :DMeillä on sitä varten Iikka, mutta muuten peli on ollut kelvollista ja parempaa odotettavissa
Kyl kaks on aina parempi ku yks. :D
Kuka tuota joukkuetta oikeasti edes liidaa?
Hyvä kysymys. Peliesitysten perusteella (otanta viimeiset 3 peliä) asenteellisesti Sakke Hämäläinen ja hänen vaihtuvat ketjukaverinsa.
Ertsi vahva ehdokas ;)Hämäläinen ainakin nyt vähän herättelee toiveita ;D ja muutenkin vähän nyt pirteenpää.
Hanu viimekautena oli kyllä sellanen liideri joka kantoi joukkuettaanreppuselässä. Nyt sellaista todellakaan ole.
Kyllä mä luulen, että noi on oikeita lukuja. Seisomakatsomon puuttuminen vaikuttaa varmasti paljon.Onko muut ihmetellyt kotipeleissä ilmoitettuja yleisömääriä?
Mielestäni HIFK-pelin 2500 ei vaikuttanut todelliselta yleisömäärältä, vahvan epäilyksen jätti myös TPS-peli.
Onko muut ihmetellyt kotipeleissä ilmoitettuja yleisömääriä?
Mielestäni HIFK-pelin 2500 ei vaikuttanut todelliselta yleisömäärältä, vahvan epäilyksen jätti myös TPS-peli.
Koronarajoitukset toivat muistaakseni useallakin paikkakunnalla muutoksen yleisömäärän ilmoittamistapaan ja kyseessä tosiaan paikalla olevat katsojat myytyjen lippujen sijasta.Eikös Pelicans muuttanut sitä tapaa ilmoittaa osallistujamäärä?
En nyt kuollaksenikaan muista et oliko se miten muutettu, mutta joku muistikuva oli et ihan suht pienen ajan sisällä sitä muutettiin.
Hyödyllinen vastaus, eikö.
Luulen että Patrikainen ja Bartosak eivät ole sukua, mutta on maailmassa ihmeellisempiäkin asioita käynyt ilmi.Onko maalivahdit Jasper ja Patrik veljeksiä?
Ai …my bad patrikainen ja parviainen onkin ihan eri sukunimiä ;)Luulen että Patrikainen ja Bartosak eivät ole sukua, mutta on maailmassa ihmeellisempiäkin asioita käynyt ilmi.
Celldweller-HyperionOsaako joku kertoa mikä biisi tuo sisääntulobiisin yhteydessä oleva on?
Eiku tuon biisin jälkeen tulee joku toinen, niin mikä se on?Celldweller-Hyperion
Siis missä kohti tulee se biisiEiku tuon biisin jälkeen tulee joku toinen, niin mikä se on?
Kun tuo biisi loppuu niin heti perään alkaa joku. Kahessa edellisessä pelissä ei oo kerennyt tulemaan, kun on ollu seremonioita. Yritin juuri Cmoren lähetyksistä kaivaa.Siis missä kohti tulee se biisi
E: jos tarkoitat ihan sisääntulobiisiä niin se on tuossa samassa biisissä.
Odesza-LoyalKun tuo biisi loppuu niin heti perään alkaa joku. Kahessa edellisessä pelissä ei oo kerennyt tulemaan, kun on ollu seremonioita. Yritin juuri Cmoren lähetyksistä kaivaa.
Juurikin tuo!Odesza-Loyal
Tuotako tarkoitat
Suht sama talousalue, ja lyhyet matkat.Minkä takia lahtelainen yritys Sinuhe sponsoroi (myös) KooKoota, kyllä minä nyt mieleni niin pahoitin.
Kouvolassa on Sinuhen myymälä.Minkä takia lahtelainen yritys Sinuhe sponsoroi (myös) KooKoota, kyllä minä nyt mieleni niin pahoitin.