Maksatko 10e ja taksikulut Vierumäeltä ja takaisin, niin voin ottaa lipun. Tulisin perjantaina Lahteen ja tiistaina takaisin.
Olet vissiin FIK-fani?
Kokonaisuudessaan hyvä tarjous.
Redissä jaettiin näitä lippuja ilmaiseksi, kuulin.
Siitä en tiedä, onko jaettu. Jos on ja olisin tiennyt olisin säästänyt kahden lipun hinnan. Kiva juttu olisi ollut, kun vain yhdelle oli tarve.
Enkä mä oikein tiedä, mikä ”kokonaisuudessaan hyvä tarjous”. Hintaa en ole maininnut missään. Minun puolestani vaikka erätaukokahvin hinnalla.
Tausta: Olin ostamassa lippua seisomakatsomoon sekä hiekkaparkkikselle. Laitoin setin maksuun Nordea Siirto -sovelluksella. Maksu meni läpi, mutta homma jumiutui siihen. En päässyt palaamaan myyjän sivulle eikä sähköpostiin tullut lippua. Olen törmännyt tähän aiemminkin, pari kertaa Finnkinon sivuilla. Siispä ajattelin, että tilaan homman uudestaan ja reklamoin tuplasuorituksesta puolet takaisin. Jälkimmäinen tilaus meni läpi, kun maksoin suoraan verkkopankista, ja lippu tuli sähköpostiin. Ja minuuttia myöhemmin tuli toinenkin lippu.
Eli mikäli kiinnostaa katsoa peli vapaavalintaisella hinnalla, niin laittaa viestiä. Lippuja on yksi ylimääräinen, ja tosiaan sisältää sen pysäköinnin. Mikäli tässä näkee jotain filunkia, niin foliohattuun muutama lisäkierros ja bunkkeria rakentamaan.