Hyvin outona pitäisin jos ei tule.Tätähän minä juuri tarkoitinkin, että tuleeko niitä virolaisia yksittäislippuja ollenkaan myyntiin.
Hyvin outona pitäisin jos ei tule.Tätähän minä juuri tarkoitinkin, että tuleeko niitä virolaisia yksittäislippuja ollenkaan myyntiin.
Hyvin outona pitäisin jos ei tule.
Siis pakkohan Viron liiton on olla mukana jotenkin? Vähintään sovittu juttu niiden kanssa. En usko että noin vaan toisen liiton mestoille tullaan pelailemaan ulkomaista sarjaa. Ei olisi Jokeritkaan pelannut KHL-kiekkoa Suomessa ilman SJL:n lupaa.Minua ihmetytti haastattelussa ettei Viron jääkiekkoliitto ole millään tavalla tässä tapahtumassa mukana, homma on hoidettu ainoastaan hallin kanssa
Siis pakkohan Viron liiton on olla mukana jotenkin? Vähintään sovittu juttu niiden kanssa. En usko että noin vaan toisen liiton mestoille tullaan pelailemaan ulkomaista sarjaa. Ei olisi Jokeritkaan pelannut KHL-kiekkoa Suomessa ilman SJL:n lupaa.
---
Metkan näköinen halli, muuten. Tavallaan ihan hieno, aika moderni kai. Toisaalta heti ekalla silmäyksellä tuli fiilis, että Lasnamäe on just oikea paikka tommoselle neuvostobetonilaatikolle, jota on yritetty vähän koristella. Tai en mä oo siellä vuosiin käynyt, tiiä minkä näköistä seutua on nykyään.
Aika töykeää ja ylimielistä käytöstä paikallisia kohtaan. Kyllä mielestäni 1/3 lipuista pitäisi myydä virolaisille ja jos eivät mene kaupaksi, niin vasta sitten loputkin suomalaisille.
Tai Blues - IFK 2011 Espoossa. :)Sillä ei vain ole mitään merkitystä näinä nettiaikoina missä maassa ne liput tulee myyntiin. Melkoinen esitys oli tämä MM-karsintaottelu Suomi-Venäjä vajaa 10 vuotta sitten Olympiastadionilla, kun siellä oli 25000 venäläistä.
Tai Blues - IFK 2011 Espoossa. :)
Vihaiset Blues fanit tuli kertomaan mulle kun eivät saaneet finaaleihin lippuja. Itse toki olin paikalla ja huutamassa toinen puoli -chantteja muiden punaisten kanssa. Ei ilmeisesti ollut kokemusta espoossa miten nopeasti liput myydään netin kautta silloin kun on kysyntää.
Tänään pitäisi sitten tulla nuo matkapaketit myyntiin. Vaikea on suhtautuminen vielä tähän, kun ei ole yhtään tietoa minkälaisista paketeista ja hinnoista puhutaan. Ainakin lehdistötilaisuudesta sai kuvan että mukaan on ympätty kaiken maailman oheisohjelmaa joka tuskin allekirjoittanutta sen suuremmin kiehtoo.
En ole ostamassa, mutta onhan se kiva nähdä mitä koittavat vedättää ja kuinka paljon halvemmalla saa omatoimimatkan. Missä siis ovat myynnissä?
Kuitenkin mietityttää, että miksi tällainen ottelu tarvitaan. Ja miksi juuri Pelicans-HPK?
Ylälyöntien ja muiden sekoilujen oletusarvoinen riski lienee Kerho-pelissä Liigan pienimpiä. Jos Pelicansilla olisi matsi Virossa esim. Sportia vastaan, laivalla olisi ehkä syytä olla pari kantta varattuina pelkästään poliiseille ja järkkäreille. Ja Suomen maabrändityöryhmällä ylityöviikonloppu.Kuitenkin mietityttää, että miksi tällainen ottelu tarvitaan. Ja miksi juuri Pelicans-HPK?
On molemmilla joukkueilla "oma päätynsä". Eilen avattiin lippu.fi:hin valittavaksi fanikatsomot. Molemmille varattu yläringin päädyt fanikatsomoiksi.Onpa epämääräisen tuntunen systeemi. Siis pakotetaan ostamaan joku paketti, mistä jokainen "sponsori" vetää toki omansa välistä. Laivapaketilla saat siis lipun "yläringin keskikatsomoihin" ja hotellipaketilla "alaringin kulmakatsomoihin". Kaikki katsojat siis ostaa paikkansa "sokkona". Ei ole eri joukkueille suunnattuja omia päätyjä tai mitään? Luulisi että markkinoisi lajiakin paremmin jos kannattajaryhmille olisi omat lohkonsa ja nämä hajapaikat jäisi virolaiskatsojille.
Jäänen siis odottamaan virolaisia irtolippuja. Osaan hankkia parin kympin risteilyn itsekin.
Näköjään nyt on tullut joo. Ei ollut vielä kun itse kävin kurkkimassa.On molemmilla joukkueilla "oma päätynsä". Eilen avattiin lippu.fi:hin valittavaksi fanikatsomot. Molemmille varattu yläringin päädyt fanikatsomoiksi.
Muutamalla hytillisellä liikkeellä. Ei tuo nyt mielestäni mikään paha hinta ole, kun reilulla satkulla saa dösäkyydit Suomessa ja Tallinnassa, laivamatkan/hytin ja ottelulipun.
Harmi ettei JYP ollut se vastus tälläkertaa, mutta ehkäpä ensivuonna sitten jos ottelu on jymymenestys.
Paikallisten määräysten mukaan. Eli saa vetää katsomossakin.Ihan kiva lähteä kiekkoa katsomaan. Mitenköhän tuo olutpuoli hallilla kun ei ole suomalaiset pykälät holhoomassa?