Eiköhän myydä Lasch ja pari muuta vielä, ja ostetaan Jokereilta JMA, Filppula ja kumppanit pois. Uusi tapa hoitaa karsinnat.Onko kukaan nähnyt unta, jossa JMA kieputtaa Bloodin solmuun ja meidät divariin?
Eiköhän myydä Lasch ja pari muuta vielä, ja ostetaan Jokereilta JMA, Filppula ja kumppanit pois. Uusi tapa hoitaa karsinnat.Onko kukaan nähnyt unta, jossa JMA kieputtaa Bloodin solmuun ja meidät divariin?
Ite huolisin myös esim. Travis KonecnynVoisikohan Kapanen tuoda Samu Tuomaalan mukanaan Flyersin organisaatiosta? Lähinnä ensi kaudeksi mietin.
Scott Laughton olis aika pirun hyvä ykkössentteri Liigaan.Ite huolisin myös esim. Travis Konecnyn
Tuomaalaa huonommat pelaajat ovat päässeet kokeilemaan NHL:ssa, luulen että Tuomaala on ensimmäisenä nousemassa jos hyökkäävästä roolista joku loukkaantuu ja tarvitaan puhdasta maalintekijää.Voisikohan Kapanen tuoda Samu Tuomaalan mukanaan Flyersin organisaatiosta? Lähinnä ensi kaudeksi mietin.
Kyllä ja pitäisi saada 2 pistettä per ottelu keskiarvolla noin suunnillee että olisi edes mahdollisuuksiaKai nyt joku muukin kaivoi sarjataulukon esiin, ja katsoi kuinka mahdoton urakka sinne sijaan 12 olikaan?
Jotenki en jaksaisi uskoa. Että nurminen haluisi antaa laukkasen vaihtaa maisemaa… Kumminki hän kasaa aina 90% varmuudella menestyvän joukkueen.Jotenkin sattuman kautta eksyin selaamaan Flashscore-sovelluksessa Pelicansia ja löysin itselleni uusia välilehtiä, joiden olemassaolosta en tiennyt. Nähtävästi sieltä näkee siis myös joukkuetta koskevia uutisia sekä tietoja pelaajasiirroista. Jostain syystä eksyin selaamaan jälkimmäistä ja mitäs sieltä silmiini sitten osuikaan..?
Varsin outo sattuma, jos on vaan jotenkin virheellisesti tonne päätynyt. Samassa kun miettii kaikkea sitä puhetta mitä seuran ja esim Petun ympärillä on viimeaikoina pyörinyt..
On myös seuran historiaan peilaten jokseenkin kummallista, ettei tällä kaudella ole julkistettu ainoatakaan jatkosopimusta, vaikka sopii olettaa et niitä olis tehty? Entä jos ne on neuvoteltu jonkun muun toimesta?
Konecny on ihan kelpo pelaaja, vaikkakin joskus katoaakin kuvasta runkosarjan aikana. Pisteitä tehnyt hyvin.Ite huolisin myös esim. Travis Konecnyn
Oma mutu tosta järjestyksestä olis, että mahdollisesti olisi vuosi sitten tehnyt sopimuksen muualle (kysyntää on varmasti ollut), jolloin sopimus alkaisi nykyisen loppuessa täällä, kenties tän kauden jälkeen?Erikoisessa paikassa, jos siirrot ovat järjestyksessä.
Mä en edes tiennyt et Flashscore ylipäätään listaa mitään siirtoja. Oon elänyt käsityksessä, että koko sovellus toimii siten, että tiedot (tulokset jne) haetaan automaationa tietokannoista (esim. liiga, kiekkoliitto, eliteprospects jne) ja julkaistaan sovelluksessa. Tuskin siellä kukaan yksittäinen ihminen mitään tuon datan julkaisun eteen tekee.Mä en näe tolla mitään arvoa. Mistä lähtien Flashcore on listannut toimihenkilöiden siirtoja.
Ei oo kyllä mitään käsitystä millaisia sopimuksia heillä on. Toisaalta sekin työ on aika vahvasti tulokseen perustuvaa ja kausikeskeistä, jolloin en ihmettelisi jos kyseessä olisi jotain muuta kun toistaiseksi voimassaoleva - joskin todennäköisemmältähän toistaiseksi voimassaoleva kuulostaisi. Mut toimitusjohtajillahan ei varsinaista työsopimusta edes ole, niin olisiko mahdotonta jos urheilutoimenjohtajallakaan ei olisi? En tiedä, ja spekulointi tuntuu tyhmältä kun ei tosissaan toivo muutoksia sille osastolle sitten yhtään.Onko urheilutoimenjohtajilla normaalit toistaiseksi voimassaolevat työsopimukset vai pelaajatyyppiset määräaikaiset sopimukset? Mä luulen ensimmäiseen vaihtoehtoon, en muista kuulleeni että UTJ:t olisi tehnyt 2+2v sopimuksia tms, luulen että niillä on ihan toistaiseksi voimassaolevat sopimukset normaaleilla irtisanomisajoilla puolin ja toisin.
Jos Laukkanen lähtisi niin mitä meille jää? Mä luulen että Lelu on tehnyt Pelicansista oman uransa jossa asemassa jatkaa, en tiedä mitä muuta se tavoittelisi ainakaan Liigassa. Joku HIFK:n UTJ:n paikkakaan ei mun mielestä vaikuta houkuttelevalta.
Tappara?Onko urheilutoimenjohtajilla normaalit toistaiseksi voimassaolevat työsopimukset vai pelaajatyyppiset määräaikaiset sopimukset? Mä luulen ensimmäiseen vaihtoehtoon, en muista kuulleeni että UTJ:t olisi tehnyt 2+2v sopimuksia tms, luulen että niillä on ihan toistaiseksi voimassaolevat sopimukset normaaleilla irtisanomisajoilla puolin ja toisin.
Jos Laukkanen lähtisi niin mitä meille jää? Mä luulen että Lelu on tehnyt Pelicansista oman uransa jossa asemassa jatkaa, en tiedä mitä muuta se tavoittelisi ainakaan Liigassa. Joku HIFK:n UTJ:n paikkakaan ei mun mielestä vaikuta houkuttelevalta.
No sekin on vähän sellainen paikka jossa on hyvin vähän voitettavaa mutta paljon hävittävää. Mutta ehkä se olisi joo sellainen aika kiva paikka tehdä töitä. Tosin, eiköhän Tampereelta sinne joku oma vanha pelaaja löydetä patsastelemaan, Laukkanen voisi olla Tapparalle jopa liian aktiivinen siinä roolissa kun on tottunut itse tekemään enemmän kuin mitä ymmärtääkseni monessa muussa jengissä tehtäviin kuuluu.Tappara?
Hieman aiemmin tällä utj asialla tuli spekuloitua, eikä kyllä tulisi yllätyksenä.
Tapparahan juuri nimitti Janne Lahden uudeksi UTJ.ksi.No sekin on vähän sellainen paikka jossa on hyvin vähän voitettavaa mutta paljon hävittävää. Mutta ehkä se olisi joo sellainen aika kiva paikka tehdä töitä. Tosin, eiköhän Tampereelta sinne joku oma vanha pelaaja löydetä patsastelemaan, Laukkanen voisi olla Tapparalle jopa liian aktiivinen siinä roolissa kun on tottunut itse tekemään enemmän kuin mitä ymmärtääkseni monessa muussa jengissä tehtäviin kuuluu.
Kerros hieman lisää tästä " Plan B ":stä...Mikä se olikaan ??Saataisiin nyt ainakin Lasch ja Bryggman myytyä. Toisi toiveikkuutta tulevaisuuteen, kun saataisiin katastrofia hiukan maltillisemmaksi. Ja toisaalta tuo olisi myös hauiksen näyttö seurajohdolta, että siellä kuitenkin oli jotain plan b:tä olemassa tämän riskinoton varalle.