Pelicans (unelmat, haaveet, spekuloinnit, mutuilut & fantasiat)

• 389 154
  • 2 007

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Voisikohan Kapanen tuoda Samu Tuomaalan mukanaan Flyersin organisaatiosta? Lähinnä ensi kaudeksi mietin.
Tuomaalaa huonommat pelaajat ovat päässeet kokeilemaan NHL:ssa, luulen että Tuomaala on ensimmäisenä nousemassa jos hyökkäävästä roolista joku loukkaantuu ja tarvitaan puhdasta maalintekijää.
Mutta luulen että Kapasella on vetovoimaa kyllä, en usko että ainakaan heikentää meidän mahdollisuuksia saada pelaajia tänne.

Ahtiala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Rangers
Kai nyt joku muukin kaivoi sarjataulukon esiin, ja katsoi kuinka mahdoton urakka sinne sijaan 12 olikaan?

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jotenkin sattuman kautta eksyin selaamaan Flashscore-sovelluksessa Pelicansia ja löysin itselleni uusia välilehtiä, joiden olemassaolosta en tiennyt. Nähtävästi sieltä näkee siis myös joukkuetta koskevia uutisia sekä tietoja pelaajasiirroista. Jostain syystä eksyin selaamaan jälkimmäistä ja mitäs sieltä silmiini sitten osuikaan..?

Varsin outo sattuma, jos on vaan jotenkin virheellisesti tonne päätynyt. Samassa kun miettii kaikkea sitä puhetta mitä seuran ja esim Petun ympärillä on viimeaikoina pyörinyt..

On myös seuran historiaan peilaten jokseenkin kummallista, ettei tällä kaudella ole julkistettu ainoatakaan jatkosopimusta, vaikka sopii olettaa et niitä olis tehty? Entä jos ne on neuvoteltu jonkun muun toimesta?

Liitteet

• Screenshot_20250210_183947_Flashscore.jpg
    Screenshot_20250210_183947_Flashscore.jpg
    210,5 KB · kertaa luettu: 278

SEBA92

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FLA #16
Jotenkin sattuman kautta eksyin selaamaan Flashscore-sovelluksessa Pelicansia ja löysin itselleni uusia välilehtiä, joiden olemassaolosta en tiennyt. Nähtävästi sieltä näkee siis myös joukkuetta koskevia uutisia sekä tietoja pelaajasiirroista. Jostain syystä eksyin selaamaan jälkimmäistä ja mitäs sieltä silmiini sitten osuikaan..?

Varsin outo sattuma, jos on vaan jotenkin virheellisesti tonne päätynyt. Samassa kun miettii kaikkea sitä puhetta mitä seuran ja esim Petun ympärillä on viimeaikoina pyörinyt..

On myös seuran historiaan peilaten jokseenkin kummallista, ettei tällä kaudella ole julkistettu ainoatakaan jatkosopimusta, vaikka sopii olettaa et niitä olis tehty? Entä jos ne on neuvoteltu jonkun muun toimesta?
Jotenki en jaksaisi uskoa. Että nurminen haluisi antaa laukkasen vaihtaa maisemaa… Kumminki hän kasaa aina 90% varmuudella menestyvän joukkueen.

Mankkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans & Anaheim Ducks
Harmi että Konsta Kapasella vielä ensikauden sopimus Kalpassa, vähän jurrannut paikallaan siellä eikä tulosta ole tullut. Jos olisi Lahteen tullut hakemaan uutta nostetta isänsä johdolla. Ikinä ei tiedä vaikka siellä olisi kuitenkin mielenkiintoa purkaa sopimus ja lähteä hakemaan läpimurtoa muualta.

HooPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Reipas ja nykyisin Pelicans
Nyt sitten vaan se 13 pelin voittoputki, niin nähdään, että riittikö se. Johan tälle kaudelle noita tappioita onkin jo riittämiin. :)

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Erikoisessa paikassa, jos siirrot ovat järjestyksessä.
Oma mutu tosta järjestyksestä olis, että mahdollisesti olisi vuosi sitten tehnyt sopimuksen muualle (kysyntää on varmasti ollut), jolloin sopimus alkaisi nykyisen loppuessa täällä, kenties tän kauden jälkeen?

En tiedä, toivottavasti ei ole näin, mut miks ihmeessä toi nimi tuolla muutoin on?

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onko urheilutoimenjohtajilla normaalit toistaiseksi voimassaolevat työsopimukset vai pelaajatyyppiset määräaikaiset sopimukset? Mä luulen ensimmäiseen vaihtoehtoon, en muista kuulleeni että UTJ:t olisi tehnyt 2+2v sopimuksia tms, luulen että niillä on ihan toistaiseksi voimassaolevat sopimukset normaaleilla irtisanomisajoilla puolin ja toisin.

Jos Laukkanen lähtisi niin mitä meille jää? Mä luulen että Lelu on tehnyt Pelicansista oman uransa jossa asemassa jatkaa, en tiedä mitä muuta se tavoittelisi ainakaan Liigassa. Joku HIFK:n UTJ:n paikkakaan ei mun mielestä vaikuta houkuttelevalta.

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä en näe tolla mitään arvoa. Mistä lähtien Flashcore on listannut toimihenkilöiden siirtoja.
Mä en edes tiennyt et Flashscore ylipäätään listaa mitään siirtoja. Oon elänyt käsityksessä, että koko sovellus toimii siten, että tiedot (tulokset jne) haetaan automaationa tietokannoista (esim. liiga, kiekkoliitto, eliteprospects jne) ja julkaistaan sovelluksessa. Tuskin siellä kukaan yksittäinen ihminen mitään tuon datan julkaisun eteen tekee.

Tällä automaatiolla sinällään myös selittäis miks Lelun nimi olisi tarttunut tonne, jos olisi esim sattunut jossain julkisessa tietokannassa edes pienen hetken ennen piilotusta näkymään.

Onko urheilutoimenjohtajilla normaalit toistaiseksi voimassaolevat työsopimukset vai pelaajatyyppiset määräaikaiset sopimukset? Mä luulen ensimmäiseen vaihtoehtoon, en muista kuulleeni että UTJ:t olisi tehnyt 2+2v sopimuksia tms, luulen että niillä on ihan toistaiseksi voimassaolevat sopimukset normaaleilla irtisanomisajoilla puolin ja toisin.

Jos Laukkanen lähtisi niin mitä meille jää? Mä luulen että Lelu on tehnyt Pelicansista oman uransa jossa asemassa jatkaa, en tiedä mitä muuta se tavoittelisi ainakaan Liigassa. Joku HIFK:n UTJ:n paikkakaan ei mun mielestä vaikuta houkuttelevalta.
Ei oo kyllä mitään käsitystä millaisia sopimuksia heillä on. Toisaalta sekin työ on aika vahvasti tulokseen perustuvaa ja kausikeskeistä, jolloin en ihmettelisi jos kyseessä olisi jotain muuta kun toistaiseksi voimassaoleva - joskin todennäköisemmältähän toistaiseksi voimassaoleva kuulostaisi. Mut toimitusjohtajillahan ei varsinaista työsopimusta edes ole, niin olisiko mahdotonta jos urheilutoimenjohtajallakaan ei olisi? En tiedä, ja spekulointi tuntuu tyhmältä kun ei tosissaan toivo muutoksia sille osastolle sitten yhtään.

Mut sitten taas täällä on puhuttu et Petun kanssa on neuvoteltu "monta kuukautta" ja median mukaan mies ei edes tahdo valmentaa. Jos sulle tarjotaan tuplapalkkaa, jota nykyinen työnantaja ei kykene maksamaan niin miten seurauskollinen lopulta olet?

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen

Tappara?

Hieman aiemmin tällä utj asialla tuli spekuloitua, eikä kyllä tulisi yllätyksenä.

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara?

Hieman aiemmin tällä utj asialla tuli spekuloitua, eikä kyllä tulisi yllätyksenä.
No sekin on vähän sellainen paikka jossa on hyvin vähän voitettavaa mutta paljon hävittävää. Mutta ehkä se olisi joo sellainen aika kiva paikka tehdä töitä. Tosin, eiköhän Tampereelta sinne joku oma vanha pelaaja löydetä patsastelemaan, Laukkanen voisi olla Tapparalle jopa liian aktiivinen siinä roolissa kun on tottunut itse tekemään enemmän kuin mitä ymmärtääkseni monessa muussa jengissä tehtäviin kuuluu.

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No sekin on vähän sellainen paikka jossa on hyvin vähän voitettavaa mutta paljon hävittävää. Mutta ehkä se olisi joo sellainen aika kiva paikka tehdä töitä. Tosin, eiköhän Tampereelta sinne joku oma vanha pelaaja löydetä patsastelemaan, Laukkanen voisi olla Tapparalle jopa liian aktiivinen siinä roolissa kun on tottunut itse tekemään enemmän kuin mitä ymmärtääkseni monessa muussa jengissä tehtäviin kuuluu.
Tapparahan juuri nimitti Janne Lahden uudeksi UTJ.ksi.

Suosikkijoukkue
Pelicans, Flyers
Ihan sama millä tasolla pelataan, mutta jos pelataan, joukkueeseen saatava joku wanhan ajan pelsun tyylinen gooni. Ennen oli Helgeä, oli Pusi, oli Mäkkäri, oli Taavi ja oli Hullu-Kari. Yks kunnon ajokoira vetämään nää kaikenmaailman pertut ja muut luuserit kölin ali tarvittaessa. Pelitaidot toki plussaa, ja toivottavaa.

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Saataisiin nyt ainakin Lasch ja Bryggman myytyä. Toisi toiveikkuutta tulevaisuuteen, kun saataisiin katastrofia hiukan maltillisemmaksi. Ja toisaalta tuo olisi myös hauiksen näyttö seurajohdolta, että siellä kuitenkin oli jotain plan b:tä olemassa tämän riskinoton varalle.

Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Saataisiin nyt ainakin Lasch ja Bryggman myytyä. Toisi toiveikkuutta tulevaisuuteen, kun saataisiin katastrofia hiukan maltillisemmaksi. Ja toisaalta tuo olisi myös hauiksen näyttö seurajohdolta, että siellä kuitenkin oli jotain plan b:tä olemassa tämän riskinoton varalle.
Kerros hieman lisää tästä " Plan B ":stä...Mikä se olikaan ??

Se, kun kaikki menee vituiksi niin myydään kaksi parasta pistemiestä huitsin h*lvettiin ?

Kuulostaa omaan korvaan ns.tyhjennysmyynneiltä. Juuri siltä skeidalta mikä piti välttää SM-Liigan aukeamisella pl.tietty tyrannimaisen diktaattorin aiheuttamat metkut automyyjineen jotka johtavat kusiseen tilanteeseen vaikka yritysmyynti vetääkin.

Missä sitä hauista näytetään ? Sori, en vaan ymmärrä. Kenties v*tuttaa niin paljon ettei aivot vaan toimi.

Myydään Lasch ja Lasse plus hauiksen näyttö samaan lauseeseen + PLAN B. WTF ? Aka PLAN B = kaikki män vituiks. --> tyhjennysmyynnit ?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy