Olen ehkä ainoa, mutta en näe Nikua voittavana pelaajana, enkä haluaisi miestä sotkemaan meidän pakkaa.
No vähän tätä samaa olen pyöritellyt.
Tietty piste-per-peli puolustajaa on vaikea pitää heikennyksenä mutta olen myöskin miettinyt sitä onko Niku voittava pelaaja vai ei ja yllättäen hieman joka paikassa ajautuu sivuraiteille hyvistä peleistä huolimatta, niinhän vähän NHL-organisaatiossakin taisi käydä.
Mun mielestä tuollasen melko kokeneen jätkän olisi pitänyt niellä oma ylpeytensä ja antaa valmentajan päättää ketkä pelaa ja näyttää esimerkkiä seuraavissa peleissä, vaikka itsellä olisikin NHL-pelejä takana ja valmentaja olisi "joku Mikko Heiskanen". Nyt Niku valitsi kiukuttelun ja joukkueen päälle kusemisen tulematta yhteiseen toimintaan mukaan yhden erän hyllytyksen jälkeen.
Heiskasen CV:llä sun on vähän pakko ottaa niskaperseote pelaajista jotta ansaitsee kunnioituksensa, ihan kuten vankilassa ansaitset muiden kunnioituksen käymällä isoimman äijän päälle. Eri asia olisi varmaan Nikullekin ollut jos Rautakorpi olisi sen hyllyttänyt, Jukalla kun sattuu olemaan jotain meriittiä voittamisesta toisin kuin Nikulla.