Pelicans-fanit
En eilen pelissä ollut, mutta Pelicans on kaksi kertaa Kisapuistossa käynyt pelaamassa, ja molemmilla kerroilla mukana oli arviolta 60 fania. He saivatkin erittäin hyvää tunnelmaa luotua Kisapuistoon, Lappeenrantalais-fanien istuessa takapuoli tiukasti kiinni penkissä. Pelicans-fanit lauloivat kuten jalkapallofanit, kannustus kuului varmasti jäälle, lisäksi he olivat reiluja myös kotijoukkueen pelaajille ja faneille (eivät toivoneet kenenkään loukkaantuvan).
Minun silmissäni Lahtelaiset ovat HIFK-fanien jälkeen SM-liigan parhaita kannattajia.
Itse eilisestä ottelusta. SaiPan puolelta Riku Kallioniemi istui ottelussa kolme jäähyä. Tämä kertoo hyvin pitkälti Rikun tämän kautisesta pelistä, onnistumisiakin tulee, mutta sitten kun tulee se huono peli eteen, niin se onkin todella huono. Uskon edelleen Kallioniemen parempaan loppukauteen, ehkä uusi valmennus saa Rikun pelaamaan tasaisemmin kuin Räsänen. Toinen totaalinen floppi on ollut Ville Immonen: löysää pelaamista, kun "Vilho" edes yrittäisi jäällä voitaisiin saada parempiakin tuloksia aikaan, sama asia kuin #6:lla taitaa tässä pelin parantumisen kohdalla olla myös Immosella. Immonen on jo näyttänyt että osaa pelata, nyt pitää mennä taas eteenpäin.
Olen uusien valmentajien takana täysin kiistatta.