Lindroosille ehdottomasti lisää peliaikaa. Suorittaa hyvällä tasolla illasta toiseen ja on jämäminuuteillakin näyttänyt sitä kaivattua kovuutta ja tunnetta. Liikkuu muuten isoksi mieheksi yllättävän hyvin. Ainakin vauhtia putkissa tuntuu olevan.
Onhan tuo kakkonen ollut ihan purjeessa omissa. Ei siis mikään ihme, että siihen koitetaan jotain uutta.
Onhan tuo kakkonen ollut ihan purjeessa omissa. Ei siis mikään ihme, että siihen koitetaan jotain uutta.
Tanusko on ratkaisu tähän? Epäilen vahvasti. Luulen, että Tyrväinen ei syystä tai toisesta pysty pelaamaan, joten Tanus on taas otettu yläkenttiin näyttämään sitä salattua potentiaalia, joka ei koskaan tule esiin.
Vastustaja pelaa parhailla kavereilla ja rotaatiossa on vielä laatua. Tässä näiden kahden joukkueen ero materiaalin suhteen.
Varmasti tulee, eihän tuossa mitään muuta vaihtoehtoa ole. Kauden paras peli pelattava ja kylkeen vaikka vielä maali olisi tilauksessa kiitos !Sanokaa mun sanoneen, Tanus tulee tänään taklaamaan ja taistelemaan eniten mitä koko kaudella, uskon että se näkee itse tässä näyttöpaikan ja jättää kaiken kentälle.
Ai kuten tiistaina? En tainnut edes huomata miestä kentällä. No toivotaan parasta ja pari maalia!Sanokaa mun sanoneen, Tanus tulee tänään taklaamaan ja taistelemaan eniten mitä koko kaudella, uskon että se näkee itse tässä näyttöpaikan ja jättää kaiken kentälle.
Onko Tyrväisellä jotain vammaa?
Korkki kiinni.Harmi kun ei Elimäki ole päässyt pelamaan, olisi laittanut sen tai Toivalan huomiseen peliin. Roope on hyvä aloittaja ja tosi kova avee pelaaja ja varsinainen räkämaalien mies.
Tanus oli ihan ok tänään, pitäisin kokoonpanossa ja Gymer mukaan tuomaan jalkoja. Hämäläinen, Jämsen ja Haatanen poppareille.Kangasniemi-Björninen-Merelä
Cerveny-Chlapik-Tyrväinen
Nieminen-Vilen-Jämsen
Roine-Toivola-Haatanen
Lindroos-Vainio
Almari-Bergman
Laakso-Jürgens
Jalvanti
Päivän peliä näkemättä siitä lääkkeet huomiseen matsiin. Hölö hei, saa käyttää.
Nyt mitataan, kuinka sitkeä jengi todellisuudessa on :)
Elimäkihän on päässyt tänä keväänä Nybro Vikingsin paidassa pelaamaan neljä karsintaottelua, joissa merkkauttanut tehot 3+4. Miten se sitten liittyy Pelicansin pudotuspelikevääseen, niin se on toinen asia.Harmi kun ei Elimäki ole päässyt pelamaan, olisi laittanut sen tai Toivalan huomiseen peliin. Roope on hyvä aloittaja ja tosi kova avee pelaaja ja varsinainen räkämaalien mies.
Huomenna Hämäläinen vilttiin ja Toivola tilalle. Ykkös yvee pakki vaihtoon , ei Jalvanti huono ole, mutta siihen tarvitaan oikeasti joku joka osaa toimittaa kiekkoa maalille ja pystyy nopeisiin ratkaisuihin. Nyt Jalvanin liike on hidas.
On. Mitä enemmän kuormitetaan, sitä enemmän korostuu.Onkohan Kangasniemellä muuten se vamma häiritsemässä, kun liike on melko jähmeää, eikä kelaa sitä vauhtia siihen tapaan mitä yleensä?